Home Δήμος Δωρίδας Οι νέες αρμοδιότητες των αντιδημάρχων Δωρίδας
Δήμος Δωρίδας - 4 Σεπτεμβρίου, 2020

Οι νέες αρμοδιότητες των αντιδημάρχων Δωρίδας

  Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους, που εκλέχτηκαν με την παράταξη του Δημάρχου, ως Αντιδημάρχους του Δήμου Δωρίδος με θητεία από 1-9-2020  έως 31-8-2021, εντός της τρέχουσας δημοτικής και περιόδου και τροποποιεί την υπ’αριθμ. 165/1323/13-2-2020 απόφαση Δημάρχου, ως προς τα καθήκοντα του Αντιδημάρχου κ. Γεωργίου Γλυμίτσα, η οποία είναι σε ισχύ έως 12-2-2021:

 

Μαυρομμάτη Εμμανουήλ (από 01/09/2020 έως 31/08/2021)

Παλασκώνη Κωνσταντίνο  (από 01/09/2020 έως 31/08/2021)

Πολίτη Σταύρο (από 01/09/2020 έως 31/08/2021)

Φλέγγα Ιωάννη (από 01/09/2020 έως 31/08/2021)

Γλυμίτσα Γεώργιο (13/02/2020 -  12/02/2021 –απόφαση σε ισχύ 165/1323/13-2-2020)

 

Μεταβιβάζει σε αυτούς τις παρακάτω αρμοδιότητές του:

 

Στον Αντιδήμαρχο κ. Μαυρομμάτη Εμμανουήλ:

 

 

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ

 Της Δημοτικής Ενότητας Λιδωρικίου με αρμοδιότητες και ευθύνη:

1. Τη συνεργασία με τους Προέδρους, τα Μέλη των Κοινοτήτων  και τους Συλλόγους, για την επίλυση λειτουργικών θεμάτων και  προβλημάτων τους,

2.Την ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του.

 

 

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

1.Εποπτεία και έλεγχο  της Δημοτικής Αστυνόμευσης,

2.Συντήρηση των δημοτικών δρόμων,

3 Εποπτεία και έλεγχο της Τεχνικής Υπηρεσίας και ειδικότερα:

       3.1 Μελετών και τεχνικών έργων,

       3.2 Εγκαταστάσεων,

       3.3 Κυκλοφοριακού σχεδιασμού και σήμανσης,

4. Συντήρηση των εγκαταστάσεων βιολογικών καθαρισμών και αποχέτευσης,

5. Τη συντήρηση των δικτύων ύδρευσης και των φρεατίων αποχέτευσης και όμβριων υδάτων, σε όλες τις Κοινότητες του Δήμου,

6.Τη συντήρηση των δημοτικών δρόμων,

7.Τη συντήρηση όλων των δημοτικών κτιρίων,

8.Τον έλεγχο ποιότητας του πόσιμου νερού (χημικές, μικροβιολογικές και λοιπές αναλύσεις), σε όλες τις Κοινότητες του Δήμου,

9.Την εκπροσώπηση του Δήμου στο σύνδεσμο των σφαγείων και τον έλεγχο για την καλή λειτουργία τους,

10. Εποπτεία αποτύπωσης των παροχών νερού και των υδρομετρητών καθώς και την εποπτεία των υπηρεσιών για τον έλεγχο της κατάστασης των φρεατίων, υδρομέτρων, κλπ,

11. Συντήρηση των δικτύων άρδευσης,

12. Τέλεση πολιτικών γάμων,

13. Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,

14. Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων, εφόσον η υποχρέωση αυτή δεν εμπίπτει στα καθήκοντα των Προϊσταμένων Αυτοτελών Τμημάτων και Διευθυντών όπως αυτά περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου,

15. Συνεργασία με τους Προέδρους και τα Μέλη  των Κοινοτήτων όλου του Δήμου για θέματα των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων του.

 

 

Στον Αντιδήμαρχο κ. Παλασκώνη Κωνσταντίνο:

 

 

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ

Της Δημοτικής Ενότητας Βαρδουσίων με αρμοδιότητες και ευθύνη:

1.Την υπογραφή βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας (άρθρου 279 του Ν. 3463/2006) κλπ., που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Βαρδουσίων,

2.Τη συνεργασία με τους Προέδρους, τα Μέλη των Κοινοτήτων  και τους Συλλόγους, για την επίλυση λειτουργικών θεμάτων και  προβλημάτων τους,

3.Την ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του.

 

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

1.Πολιτικής Προστασίας,

2.Γεωργικού σχεδιασμού και υποδομών,

3.Κτηνοτροφικού σχεδιασμού και υποδομών,

4.Αλιευτικού σχεδιασμού και υποδομών,

5.Μεταφορών και ειδικότερα αδειοδοτήσεις σχετικά με τον τομέα των μεταφορών και συγκοινωνιών,

6.Συντήρησης των αγροτικών δρόμων,

7.Σχεδιασμό για τη βελτίωση και εκσυγχρονισμό μηχανολογικού εξοπλισμού,

8.Ανάληψη και υλοποίηση δράσεων στο πλαίσιο του προγράμματος «Γαλάζια σημαία»,

9.Τέλεση πολιτικών γάμων,

10.Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,

11.Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων, εφόσον η υποχρέωση αυτή δεν εμπίπτει στα καθήκοντα των Προϊσταμένων Αυτοτελών Τμημάτων και Διευθυντών όπως αυτά περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου,

12.Συνεργασία με τους Προέδρους  και τα Μέλη των Κοινοτήτων όλου του Δήμου για θέματα των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων του,

 

 

Στον Αντιδήμαρχο Πολίτη Σταύρο: 

 

 

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ

Της Δημοτικής Ενότητας Τολοφώνος με αρμοδιότητες και ευθύνη:

1.Τις ενέργειες για τη διανομή του κάμπου, αποχαρακτηρισμένης δημόσιας έκτασης στην περιοχή των Τοπικών Κοινοτήτων Ελαίας και Τριζονίων,

2.Τις ενέργειες υποστήριξης για την υλοποίηση του έργου «Ταμιευτήρας Τολοφώνος – Χάρμισκο»,

3. Την υπογραφή βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας (άρθρου 279 του Ν. 3463/2006) κλπ., που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Τολοφώνος,

4.Τη συνεργασία με τους Προέδρους, τα Μέλη των Κοινοτήτων  και τους Συλλόγους, για την επίλυση λειτουργικών θεμάτων και  προβλημάτων τους, 

5.Την ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του.

 

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

1.Εποπτεία και έλεγχο  γραφείου περιβαλλοντικής διαχείρισης,

2.Εποπτεία  της  ακτομηχανικής προστασίας και τον εμπλουτισμό των παραλιών του Δήμου σε συνεργασία με την Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου (Κ.Ε.Δ) και την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας,

3.Εποπτεία και έλεγχο της Υπηρεσίας Πολεοδομίας και του χωροταξικού σχεδιασμού,

4.Σχεδιασμό και συντονισμό για την υποστήριξη του Δήμου Δωρίδος από την υπηρεσία  δόμησης του Δήμου Δελφών,

5.Θέματα λατομείων,

6.Την παρακολούθηση εκτέλεσης  των ενταγμένων σε προγράμματα έργων του Δήμου (Φιλόδημος – Αντώνης Τρίτσης κλπ),

7.Εποπτεία και έλεγχο του αυτοτελούς τμήματος Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής,

8.Εποπτεία, έλεγχο και παρακολούθηση συγχρηματοδοτούμενων από την Ευρωπαϊκή Ένωση αναπτυξιακών προγραμμάτων (ΕΣΠΑ, ΣΕΣ, LEADER),

9.Τέλεση πολιτικών γάμων,

10.Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,

11.Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων, εφόσον η υποχρέωση αυτή δεν εμπίπτει στα καθήκοντα των Προϊσταμένων Αυτοτελών Τμημάτων και Διευθυντών όπως αυτά περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

12.      Συνεργασία με τους Προέδρους και τα Μέλη των Κοινοτήτων όλου του Δήμου για θέματα των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων του.

 

 

Στον Αντιδήμαρχο  Φλέγγα Ιωάννη: 

 

 

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ

Της Δημοτικής Ενότητας Ευπαλίου με αρμοδιότητες και ευθύνη:

1.Την υπογραφή βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας (άρθρου 279 του Ν. 3463/2006)κλπ, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ευπαλίου,

2.Τη συνεργασία με τους Προέδρους, τα Μέλη των Κοινοτήτων  και τους Συλλόγους, για την επίλυση λειτουργικών θεμάτων και  προβλημάτων τους, 

3.Την ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του.

 

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

1.Έλεγχο του τομέα καθαριότητας, συντήρησης κοινοχρήστων χώρων,

2.Εποπτεία, έλεγχο ,παρακολούθηση ,συντονισμό και σχεδιασμό αθλητικών δράσεων του Δήμου:

3.Εποπτεία συντήρησης, αδειοδότησης και διαχείρισης των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου,

4.Εποπτεία της χρήσης από τα αθλητικά σωματεία του Δήμου Δωρίδος στις αθλητικές εγκαταστάσεις,

5.Επικοινωνία με τα αθλητικά σωματεία για τα θέματα που τους αφορούν σε σχέση με τις αρμοδιότητες του Δήμου,

6.Το σχεδιασμό για την υλοποίηση αθλητικών υποδομών, προγραμμάτων κλπ. σχετικών θεμάτων,

7.Συντήρηση, εποπτεία και καλή λειτουργία των παιδικών χαρών,

8.Συντήρηση των κοιμητηρίων,

9.Συντήρηση του δικτύου δημοτικού ηλεκτροφωτισμού,

10.Εποπτεία για τον εορταστικό και πανηγυρικό διάκοσμο,

11.Τέλεση πολιτικών γάμων,

12.Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,

13.Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων, εφόσον η υποχρέωση αυτή δεν εμπίπτει στα καθήκοντα των Προϊσταμένων Αυτοτελών Τμημάτων και Διευθυντών όπως αυτά περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

14.Συνεργασία με τους Προέδρους και τα Μέλη των Κοινοτήτων όλου του Δήμου για θέματα των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων του.

 

 

Στον Αντιδήμαρχο Γλυμίτσα Γεώργιο: 

 

Την υπογραφή βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας (άρθρου 279 του Ν. 3463/2006) κλπ, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Λιδωρικίου.

 

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

1.Εποπτεία και έλεγχο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και των e-kep,

2.Παρακολούθηση της λειτουργίας κληροδοτημάτων και την αξιοποίηση της περιουσίας τους,

3.Χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, εμπορίου, λαϊκών αγορών,

4.Εποπτεία και έλεγχο σύστασης και διαχείρισης της πάγιας προκαταβολής των Κοινοτήτων,

5.Τέλεση πολιτικών γάμων,

6.Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,

7.Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων, εφόσον η υποχρέωση αυτή δεν εμπίπτει στα καθήκοντα των Προϊσταμένων Αυτοτελών Τμημάτων και Διευθυντών όπως αυτά περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

 

 

Β.   Οι Αντιδήμαρχοι ενημερώνονται για την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Δημοτικές Ενότητες τους, από τον καθ΄ ύλη αρμόδιο Αντιδήμαρχο.

 

 

Γ.  Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντά του Δημάρχου θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Μαυρομμάτης Εμμανουήλ και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος και του Αντιδημάρχου κ. Μαυρομμάτη Εμμανουήλ, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Παλασκώνης Κωνσταντίνος.

Εννοείται ότι τα παραπάνω ισχύουν και στις περιπτώσεις απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου να παραστεί ενώπιον άλλων Αρχών ή Οργάνων της Πολιτείας (Υπουργών, Υφυπουργών, Βουλευτών, Κοινοβουλευτικών Εκπροσώπων, Γενικών Γραμματέων Υπουργείων, Περιφερειαρχών, Γενικών Γραμματέων Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, κλπ, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφερομένων).

Δ.  Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.

Ε.   Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων οι καθ΄ ύλη αρμοδιότητές τους θα  ασκούνται από τον Δήμαρχο.

ΣΤ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων οι κατά τόπο αρμοδιότητές τους θα ασκούνται ως εξής: Τον κ.  Μαυρομμάτη Εμμανουήλ θα αναπληρώνει ο κ. Πολίτης Σταύρος. Τον κ. Πολίτη Σταύρο θα αναπληρώνει ο κ. Μαυρομμάτης Εμμανουήλ. Τον κ. Παλασκώνη Κωνσταντίνο θα αναπληρώνει ο κ. Φλέγγας Ιωάννης. Τον κ. Φλέγγα Ιωάννη θα αναπληρώνει ο κ.Παλασκώνης Κωνσταντίνος.  Τον κ. Γλυμίτσα Γεώργιο, θα αναπληρώνει ο κ. Μαυρομμάτης Εμμανουήλ.

 

 

Ζ.  Οι Αντιδήμαρχοι υποχρεούνται:

            α) Να συμμετέχουν ανελλιπώς στις συνεδριάσεις της Εκτελεστικής Επιτροπής.

            β) Να υποβάλλουν εγγράφως στον Δήμαρχο την  1η και 16η ημέρα κάθε μήνα, τον προγραμματισμό δράσεων για το επόμενο 15μερο στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους.

            γ) Να υποβάλλουν εγγράφως στον Δήμαρχο την  1η και 16η ημέρα κάθε μήνα, τον απολογισμό δράσεων του προηγούμενου 15μερου.

            δ) Να υποβάλλουν εγγράφως στον Δήμαρχο την  1η και 16η ημέρα κάθε μήνα, τον αριθμό των αιτημάτων που υποβλήθηκαν με πρωτόκολλο από δημότες ή φορείς στις υπηρεσίες αρμοδιότητάς τους το προηγούμενο 15ημερο. Τον αριθμό των απαντήσεων και τον αριθμό των εκκρεμοτήτων που αντιστοιχούν σε κάθε 15ημερο.   

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Τι είναι το περίφημο Ασιατικό Handicap και γιατί πρέπει να το γνωρίζετε ενόψει Euro 2024

Καθώς μετράμε τις εβδομάδες και τις ημέρες για την έναρξη του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδ…