Home Δήμος Δελφών Στο δήμο Δελφών τα πρώτα παραδοτέα για την κυκλοφοριακή μελέτη Άμφισσας
Δήμος Δελφών - 8 Νοεμβρίου, 2020

Στο δήμο Δελφών τα πρώτα παραδοτέα για την κυκλοφοριακή μελέτη Άμφισσας

 Στο δήμο Δελφών τα πρώτα παραδοτέα

Στην τελική ευθεία το κυκλοφοριακό

-«Δεν δώσαμε καμιά κατεύθυνση» διαβεβαιώνει ο δήμαρχος κ. Π.Ταγκαλής. –Ηλεκτρονικά θα γίνει η διαβούλευση της μελέτης που αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί τέλη Νοεμβρίου. –Οι βασικές αλλαγές και η λαϊκή.

 

Τα πρώτα παραδοτέα έχουν φτάσει στα χέρια του δημάρχου Δελφών κ. Παναγιώτη Ταγκαλή, από τη νέα κυκλοφοριακή μελέτη της Άμφισσας που προχωράει γοργά προς ολοκλήρωση.

 

Καλπάζει για ολοκλήρωση

 

Η κυκλοφοριακή μελέτη αφορά το σύνολο της Άμφισσας και δεν έρχεται απλώς να διορθώσει τις στρεβλώσεις που είχε προκαλέσει η προηγούμενη ρύθμιση, αλλά στοχεύει στη βελτίωση της προσβασιμότητας επί συνόλου της πόλης. Ο δήμαρχος κ. Παναγιώτης Ταγκαλής ανακοίνωσε τα καλά νέα, για τα πρώτα παραδοτέα, στο Δημοτικό Συμβούλιο κατά την τελευταία του συνεδρίαση.  

Αξίζει να σημειώσουμε ότι στα παραδοτέα που ελήφθησαν περιλαμβάνεται η αναλυτική απεικόνιση των στοιχείων που μετρήθηκαν, συγκριτικά στοιχεία ανά κόμβο, όπως και κινήσεις, κατευθύνσεις και φόρτοι που δημιουργούν προβλήματα, όπως ανέφερε ο Δήμαρχος.

Ειδικότερα, ο μελετητής έχει εστιάσει σε όλα τα σημεία που για οποιοδήποτε λόγο δημιουργούν πρόβλημα, τα έχει μελετήσει και καταθέτει προτάσεις.

 

Δεν δόθηκαν κατευθύνσεις

 

Στην ερώτησή μας αν η Δημοτική Αρχή έθεσε κατευθυντήριους άξονες στο μελετητή για να οδηγηθεί στα επιθυμητά αποτελέσματα, η απάντηση ήταν κατηγορηματικά αρνητική. «Δε θέλαμε να επηρεάσουμε το μελετητή, αλλά να λύσουμε το πρόβλημα. Δεν θα του έλεγα, ούτε εγώ ούτε οι συνεργάτες μου, τι να κάνει. Το μόνο που επισημάναμε είναι η επιβάρυνση της Σταλλού και την Εθνικής Αντιστάσεως», τόνισε ο Δήμαρχος.  Συμπλήρωσε μάλιστα, πως οι ρυθμίσεις που έγιναν στο κέντρο της πόλης το 2018 σε κάποιες περιπτώσεις οδήγησαν σε εξομάλυνση της κυκλοφορίας και εξαφάνισαν φαινόμενα φόρτων, ενώ σε άλλες περιπτώσεις έφεραν επιβάρυνση.

 

Έρχεται ο μελετητής

 

Σε κάθε περίπτωση πάντως ο μελετητής θα είναι εδώ περί τις 20 του Νοεμβρίου και λίγο πριν την ολοκλήρωση της μελέτης. Προς το παρόν πάντως, δεν έχει ολοκληρωθεί η μελέτη, επειδή δεν έχει παραλάβει ο μελετητής ακόμη τα στοιχεία ατυχημάτων από την Αστυνομία και τα στοιχεία του ΚΤΕΛ. Ο αντιδήμαρχος Άμφισσας κ. Νίκος Λουπάκος ήδη επικοινώνησε με την Αστυνομική Διεύθυνση, ώστε να παρασχεθούν τα στοιχεία, όπως και με το ΚΤΕΛ.

 

Τα S.O.S και  η λαϊκή

 

Τα δυο βασικότερα προβλήματα σήμερα είναι η Σταλλού, η οποία αν και δεν προκαλεί πια εικόνες καθημερινού μποτιλιαρίσματος, εξακολουθεί να είναι άκρως επικίνδυνη, αλλά και δυσκολεύει τη ζωή όλων των κατοίκων.  Η Σταλλού αποδείχθηκε δυσλειτουργική από την πρώτη μέρα και στάθηκε εν πολλοίς αφορμή, μαζί με την Εθνικής Αντιστάσεως, να αμφισβητηθούν τα μέτρα, αλλά και οι προθέσεις. Η μονοδρόμησή της δημιουργεί το παράδοξο φαινόμενο να κόβεται η πόλη στη μέση. Πιο συγκεκριμένα, για να μετακινηθεί κάποιος από την Αγίων Θεοδώρων προς την Εθνικής Αντιστάσεως θα πρέπει να κάνει τον κύκλο είτε από πλατεία Κεχαγιά, είτε από την Περιφερειακή Ενότητα, οπότε και στις δυο περιπτώσεις είναι δυσλειτουργικό. Το δε κομμάτι της Εθνικής Αντιστάσεως που μονοδρομήθηκε λείπει από την κυκλοφορία και δυσκολεύει τη ζωή των κατοίκων.   

Αυτά τα δυο άλλωστε είναι και τα πιο τρανταχτά σημεία που επιβάλλουν ρύθμιση. Το ερώτημα είναι γιτί, εφόσον εντοπίστηκαν νωρίς τα προβλήματα αυτά και η προηγούμενη Δημοιτική Αρχή επιχείρησε να διορθώσει τις στρεβλώσεις, δεν έγιναν αποδεκτά από το Δημοτικό Συμβούλιο και γιατί χρειάστηκε να τα υποστούμε άλλα δυο χρόνια, μέχρι να αλλάξουν.

Αναφορικά με το κομμάτι της λαϊκής ο Δήμαρχος ξεκαθαρίζει πως δεν έχει τεθεί ζήτημα από τη Δημοτική Αρχή. «Εμείς δεν το θίξαμε καθόλου. Θα μας απασχολήσει, αν προταθεί να μετακινηθεί», τόνισε ο κ. Ταγκαλής.

 

Τα πάρκινγκ

 

Το μεγαλύτερο πρόβλημα της Άμφισσας δεν είναι κυκλοφοριακό και σε καμιά περίπτωση δεν αφορά φόρτους. Τα προβλήματα είναι δυο. Το ένα έχει να κάνει με τη σήμανση, η οποία είναι ελλιπής και απρόσεκτη, με αποτέλεσμα να εντοπίζονται σημεία υψηλής επικινδυνότητας. Το δεύτερο πρόβλημα είναι και το οξύτερο και έχει να κάνει με την απουσία χώρων στάθμευσης κοντά στο κέντρο. Σχεδόν σε καθημερινή βάση η πρόσβαση στο κέντρο από την πλευρά της πλατείας Ησαΐα είναι προβληματική εξ αιτίας την αδυναμίας των επισκεπτών και των κατοίκων να σταθμεύσουν για να κάνουν τα ψώνια τους. Το ίδιο, σε μικρότερη όμως ένταση, συμβαίνει και στην πλευρά της Μητρόπολης, που επίσης δεν επαρκεί το πάρκινγκ στην Αγίων Θεοδώρων!

Η μελέτη που θα παρουσιαστεί, σε αυτό πρωτίστως πρέπει να δίνει απάντηση. Στο που σταθμεύει κάποιος για να μετακινηθεί για τις υποχρεώσεις του.

 

Η διαβούλευση

 

Τέλος και αναφορικά με τον τρόπο που θα γίνει η διαβούλευση, ο Δήμαρχος εξήγησε ότι θα γίνει όπως με το master plan  του Γαλαξιδίου. Η διαβούλευση θα γίνει ηλεκτρονικά. Το σχέδιο θα αναρτηθείς την ιστοσελίδα του δήμου και ο καθένας θα κάνει γραπτά τις παρατηρήσεις του. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Στον πρόεδρο του ΤΟΕΒ απευθύνεται ο Ν. Τοπούζης – Επιστολή κόλαφος για Δ.Παρασκευά

Στον πρόεδρο του ΤΟΕΒ απευθύνεται ο Ν. Τοπούζης Επιστολή κόλαφος για Δ.Παρασκευά -Τον κατη…