Home Εικόνες Αρχικής Ο άνθρωπος που εξασφάλισε τη χρηματοδότηση του διαγώνιου, υφυπουργός Οικονομίας κ.Γιάννης Τσακίρης δηλώνει στην ΩτΦ: «Προηγήθηκαν πολύμηνες διαβουλεύσεις»

Ο άνθρωπος που εξασφάλισε τη χρηματοδότηση του διαγώνιου, υφυπουργός Οικονομίας κ.Γιάννης Τσακίρης δηλώνει στην ΩτΦ: «Προηγήθηκαν πολύμηνες διαβουλεύσεις»

Ο άνθρωπος που εξασφάλισε τη χρηματοδότηση του διαγώνιου, υφυπουργός Οικονομίας κ.Γιάννης Τσακίρης δηλώνει στην ΩτΦ:

«Προηγήθηκαν πολύμηνες διαβουλεύσεις»

-Ο κ. Τσακίρης, αρμόδιος για το ΕΣΠΑ χρειάστηκε να δώσει σκληρή μάχη για την εξασφάλιση των 285.000.000 ευρώ.

-Ο τρόπος που έτρεξε το έργο, μέχρι και σήμερα δείχνει ότι τόσο ο Βουλευτής κ. Γιάννης Μπούγας, όσο και ο συμπολίτης μας Υφ.κ.Τσακίρης κινήθηκαν συντονισμένα και αποφασιστικά!

 

Οι πανηγυρισμοί για την ένταξη του διαγώνιου στο ΕΣΠΑ, την προκήρυξή του και την αποσφράγιση των προσφορών δεν έχουν κοπάσει και δικαίως, αφού η Φωκίδα πρώτη φορά βλέπει τέτοιο έργο, αλλά στον άνθρωπο που έδωσε την πιο σκληρή μάχη δε δόθηκε μικρόφωνο!

Ο λόγος φυσικά για τον υφυπουργό Ανάπτυξης κ. Γιάννη Τσακίρη, αρμόδιο για το ΕΣΠΑ στην Ελλάδα, ο οποίος αν δεν υπήρχε στην κυβέρνηση πιθανώς η εξέλιξη του διαγώνιου να μην ήταν αυτή και σίγουρα δεν θα ήταν ραγδαία!

Την «πατρότητα» ενός τόσο σπουδαίου και υψηλού συμβολισμού έργου, είναι απολύτως λογικό να διεκδικούν οι πάντες. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι και θεμιτό!

Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο που έγινε ποτέ στη Φωκίδα, ίσως και στη Στερεά. Ένα έργο για το οποίο μόχθησαν ο Βουλευτής κ. Γιάννης Μπούγας, ο οποίος το πίστεψε, πίεσε και έκανε όλη την προετοιμασία που επιβαλλόταν, μαζί με τον Υφυπουργό Ανάπτυξης κ. Τσακίρη ο οποίος έδωσε σκληρές μάχες για πολλούς μήνες στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, προκειμένου να πείσει για την αναγκαιότητα του έργου. Κατάφερε το ακατόρθωτο. Ως άλλος Χουντίνι εμφάνισε τα 285 εκ ευρώ που επέτρεψαν τη χρηματοδότηση του έργου και το οδήγησαν σε δημοπράτηση. Ακόμη και οι καλύτερες ιδέες πάνε στα αζήτητα αν δεν υπάρχει η πολυπόθητη χρηματοδότηση!

Οι δυο πολιτικοί άντρες της Φωκίδας τα κατάφεραν γιατί λειτούργησαν σε συνεργασία και συντονισμένα. Η αποφασιστικότητά τους ήταν αυτή που έδωσε το πολυπόθητο εισιτήριο του έργου.

Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο Φωκέας πολιτικός δεν αποδείχθηκε ο σημαντικότερος άνθρωπος για τη Φωκίδα μόνο, αλλά και για τη Στερεά, αφού χρηματοδοτεί τα δυο πιο μεγάλα έργα της. Εκτός από το διαγώνιο στη Φωκίδα είναι ενταγμένα στο ΕΣΠΑ και οι παρακάμψεις Χαλκίδας και Ψαχνών με 210 εκ ευρώ. Η αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει την Τρίτη 22 Φεβρουαρίου.

 

Η δήλωση του υφ.Ανάπτυξης κ.Ι.Τσακίρη

 

Σε δηλώσεις του ο κ.Τσακίρης εξομολογείται τις δυσκολίες που συνάντησε στο δρόμο για την ένταξη του διαγώνιου. Αναλυτικά δηλώνει τα εξής:

 

Την Τρίτη 15/2/2022 δημοπρατήθηκε ένα έργο πνοής για την Κεντρική Ελλάδα, ο διαγώνιος άξονας Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο. Ένα έργο που εγκρίθηκε μετά από πολύμηνες διαβουλεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και θα υλοποιηθεί με ευρωπαϊκούς πόρους, αφού το έργο εντάσσεται στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) του νέοι ΕΣΠΑ 2021-2027.

Πρόκειται για ένα έργο μείζονος σημασίας για ολόκληρη τη χώρα και ένα από τα σημαντικότερα έργα για τη Φωκίδα. Η υλοποίηση και αυτής τη υποδομής αποδεικνύει για άλλη μια φορά την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης για τη διαμόρφωση ίσων όρων βιώσιμης ανάπτυξης για όλες τις περιοχές της χώρας μας.

Εργαζόμαστε συστηματικά και μεθοδικά ώστε η χώρα μας να αποκτήσει ισχυρότερες προοπτικές με πιο ανθεκτική οικονομία!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Στον πρόεδρο του ΤΟΕΒ απευθύνεται ο Ν. Τοπούζης – Επιστολή κόλαφος για Δ.Παρασκευά

Στον πρόεδρο του ΤΟΕΒ απευθύνεται ο Ν. Τοπούζης Επιστολή κόλαφος για Δ.Παρασκευά -Τον κατη…