Home Κοινωνικοί φορείς Η ΕΛΜΕ Φωκίδας ζητεί για τα παιδιά της Γ Λυκείου Δεσφίνας «Κατ’ εξαίρεση ρύθμιση»
Κοινωνικοί φορείς - 14 Φεβρουαρίου, 2020

Η ΕΛΜΕ Φωκίδας ζητεί για τα παιδιά της Γ Λυκείου Δεσφίνας «Κατ’ εξαίρεση ρύθμιση»

 Την άμεση και «κατ’ εξαίρεση ρύθμιση» για τους μαθητές της Γ Λυκείου Δεσφίνας, που σε λίγο δίνουν πανελλήνιες χωρίς αν έχουν διδαχθεί το μάθημα προσανατολισμού της Βιολογίας, απαιτεί με επιστολή της σε Υπουργό, Βουλευτή, Περιφερειάρχη, Αντιπεριφερειάρχη, Περιφερειακή Διευθύντρια και Διευθυντή Δευτεροβάθμιας η ΕΛΜΕ Φωκίδας. 

 
Αναλυτικά στην επιστολή της η ΕΛΜΕ αναφέρει τα εξής:
 
 
Θέμα:         Καλούμε  Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας να αναλάβετε τις ευθύνες σας, ως οι μόνοι αρμόδιοι, και να επιλύσετε άμεσα τα τραγικά προβλήματα που έχουν δημιουργήσει τα κενά εκπαιδευτικών.
 
Απαιτούμε  κατ΄ εξαίρεση ρύθμιση για τους μαθητές προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου του σχολείου της Δεσφίνας που δεν διδάσκονται μέχρι τώρα το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της Βιολογίας.
6 μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και οι μαθητές στο Γυμνάσιο με Λ.Τ Δεσφίνας στη Φωκίδα δεν έχουν διδαχθεί καθόλου το μάθημα της Βιολογίας (γενικής παιδείας στο Γυμνάσιο αλλά και της ομάδας προσανατολισμού της Γ΄  Λυκείου) γιατί δεν έχει προσληφθεί εκπαιδευτικός.
6 μήνες από την  έναρξη της σχολικής χρονιάς  όταν το υπουργείο Παιδείας δια της υπουργού κας Κεραμέως, διαβεβαίωνε πως η κανονικότητα έχει επέλθει, πως όλοι είναι στη θέση τους και τα σχολεία για πρώτη φορά θα λειτουργήσουν χωρίς κανένα κενό. Όμως, 3 μήνες πριν τη λήξη του διδακτικού έτους, συνεχίζουν να παραμένουν  κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία  στη Φωκίδα ( Βιολογίας στο Γυμνάσιο-ΛΤ Δεσφίνας, Μουσικών ειδικοτήτων στο Μουσικό Σχολείο Άμφισσας, Καλλιτεχνικών κλπ) όπως άλλωστε συμβαίνει και σε πολλές άλλες περιοχές πανελλαδικά (στοιχεία ΚΥΣΔΕ: 350 κενά μαθημάτων Γενικής Παιδείας και 250 Ειδικής Αγωγής). 
Σε τρείς  περίπου μήνες οι μαθητές θα δώσουν  πανελλαδικές εξετάσεις για την εισαγωγή τους στα πανεπιστήμια. Τους μαθητές όμως της ομάδας προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου στο Γυμνάσιο με  Λυκειακές Τάξεις της Δεσφίνας τους έχετε ήδη ανεπανόρθωτα καταδικάσει σε αποτυχία, αφού έχουν χάσει το τραίνο των πανελλήνιων  σημειώνοντας 0% κάλυψη της καθορισμένης διδακτέας και εξεταστέας ύλης στη Βιολογία. Παιδιά ενός κατώτερου Θεού; Μαθητές δεύτερης κατηγορίας; Αυτή είναι η ισονομία, οι ίσες ευκαιρίες και το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα όλων των μαθητών στη μόρφωση;
 Ταυτόχρονα αποτελεί εμπαιγμό και κοροϊδία  μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων, τοπικής κοινωνίας, να χρήζεται «αποδιοπομπαίος τράγος» και να καταγγέλλεται ως υπαίτιος των κενών   ο  αναπληρωτής εκπαιδευτικός που προσλαμβάνετε για λίγους μήνες με 580 ευρώ το ανώτερο (μειωμένου ωραρίου) και αναγκάζεται να παραιτηθεί γιατί δεν μπορεί να ανταπεξέλθει οικονομικά (ενοίκιο-διατροφή-μετακίνηση κλπ). Καλείται στα μέσα της χρονιάς να ανατρέψει τον προγραμματισμό του για να καλύψει τα κενά της αναλγησίας του υπουργείου στις εσχατιές της χώρας.
 Τέλος τονίζουμε ότι εδώ και 10 χρόνια δεν έχει γίνει κανένας μόνιμος διορισμός εκπαιδευτικών ενώ αντίθετα έχουν βγει σε σύνταξη   συνολικά στην εκπαίδευση 36.000 εκπ/κοι. Όταν φέτος η πρόσληψη ελαστικά εργαζόμενων εκπαιδευτικών (αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, ωρομίσθιοι κλπ) έφτασε για πρώτη φορά τις 38.000 και είναι  το ¼ του συνόλου των εκπαιδευτικών που εργάζονται στα σχολεία.
Η πραγματικότητα για μια ακόμα φορά διαψεύδει τις μεγαλόστομες δηλώσεις του υπουργείου Παιδείας περί «κανονικότητας» και επιβεβαιώνει πως η σημερινή κυβέρνηση, αλλά και όλες οι προηγούμενες, υλοποιώντας  τις μνημονιακές πολιτικές  στην εκπαίδευση, και όχι μόνο, που υπαγορεύονται από  επιταγές της Ε.Ε, ΟΟΣΑ, ΔΝΤ  οδηγεί σε διάλυση τη δημόσια και δωρεά εκπαίδευση  και σε απόγνωση μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς. 
 
Απαιτούμε
•Το υπουργείο Παιδείας να αναλάβει την πολιτική ευθύνη και να προβεί σε κατ΄ εξαίρεση ρύθμιση για τους μαθητές της κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου στο σχολείο  Δεσφίνας προκειμένου στο μάθημα της Βιολογίας να μην δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις επί άνισους όρους με τους υπόλοιπους πανελλαδικά εξεταζόμενους μαθητές που διδάσκονται το μάθημα από την αρχή της χρονιάς.
•Μόνιμους μαζικούς διορισμούς για την κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών αναγκών ώστε τα σχολεία να λειτουργούν ανεμπόδιστα από την αρχή της σχολικής χρονιάς . Μονιμοποίηση  όλων των αναπληρωτών μόνο με πτυχίο και προϋπηρεσία. Ίσα εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα για μόνιμους και αναπληρωτές. Δωρεάν σίτιση, στέγαση, μετακίνηση στις νησιωτικές και απομακρυσμένες περιοχές. Όχι στην τιμωρία της παραίτησης και της 2χρονης έξωσης από τους πίνακες πρόσληψης των αναπληρωτών. 
•Κάλυψη τώρα όλων των κενών. Καμία υπερωρία στους εκπαιδευτικούς των σχολείων. Δεν μπορεί να υποβαθμίζεται το επίπεδο σπουδών των μαθητών με αύξηση ωραρίου των εκπ/κών και φόρτωμα υπερωριών.
•Όχι στο σχολείο της μορφωτικής, οικονομικής και εργασιακής ανισότητας, των εξεταστικών φραγμών, της παραπαιδείας, της αγοράς και της ιδιωτικοποίησης.
•Ανθρώπινες συνθήκες εργασίας, αξιοπρεπή μισθό, καμία μετακίνηση των συναδέλφων σε πάνω από δύο σχολεία, οργανικές θέσεις σε όλους. Επαναφορά του ωραρίου στα προ του ΄13 επίπεδα. 20 μαθητές/τμήμα, 15/ΟΠ, 10/εργαστήριο, μείωση μαθητών σε τμήματα που φοιτούν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, έγκριση όλων των ολιγομελών τμημάτων.
•Αύξηση των δαπανών για την παιδεία και τις ανάγκες των σχολείων στο 5% του κρατικού προϋπολογισμού ή 15% του ΑΕΠ.  Όχι στην εγκατάλειψη των σχολικών μονάδων στους χορηγούς και δωρητές κάθε είδους.
 
Τα δικαιώματα και οι ανάγκες του δημόσιου σχολείου, μαθητών  και  εκπαιδευτικών, μπροστά!
Δημόσιο και δωρεάν σχολείου που να μας χωράει όλους!
 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Ο δημοτικός συμβουλος Παντελής Σμαράγδης προτείνει : Αφιέρωμα στη Γιώτα Μαρούδα

Αφιέρωμα στη μνήμη της Γιώτας Μαδούρα ζητεί να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα των καλοκαιρινώ…