Home Πολιτικά - Φωκίδα Είμαστε έτοιμοι να διεκδικήσουμε σθεναρά το διαγώνιο άξονα; Συμφωνούμε άπραγοι
Πολιτικά - Φωκίδα - 10 Σεπτεμβρίου, 2020

Είμαστε έτοιμοι να διεκδικήσουμε σθεναρά το διαγώνιο άξονα; Συμφωνούμε άπραγοι

 Είμαστε έτοιμοι να διεκδικήσουμε σθεναρά το διαγώνιο άξονα;

Συμφωνούμε άπραγοι

-Όλοι το θέλουμε, αλλά περιοριζόμαστε στις ευχές.

-Είναι έτοιμοι οι δήμοι να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους;

-Τι απαντούν οι επικεφαλής των παρατάξεων στους δήμους Δελφών και Δωρίδας σχετικά με αν μπορούμε να πιέσουμε για την ένταξη του έργου.

 

 

 

 

Ο διαγώνιος άξονας είναι η σοβαρότερη ελπίδα της Φωκίδας να βγει από την απομόνωση και τη μιζέρια, να αναπτυχθεί, να δημιουργήσει και να αντιστρέψει τους αρνητικούς δείκτες με τους οποίους παλεύει τα τελευταία χρόνια.

Τα αρνητικά αποτελέσματα έχουν άμεσο αντίκτυπο στον πληθυσμό που διαρκώς μειώνεται. Όλοι οι δείκτες είναι αρνητικοί και όχι τυχαία. Ναι, δεν έχει κίνηση ο δρόμος Λαμία – Ναύπακτος. Σωστή δικαιολογία χρησιμοποιούν οι διοικούντες για να μην κάνουν το έργο. Είναι χρόνια τώρα που η Δυτική Ελλάδα και τα Ιόνια πάνε Θεσσαλονίκη και γενικότερα Μακεδονία μέσω Ιονίας και Εγνατίας. Είναι χρόνια τώρα που δεν χρησιμοποιούν το δρόμο της Φωκίδας γιατί δεν τον θεωρούν ασφαλή. Κι αν αργήσουν κι άλλο είναι σαφές πως η Φωκίδα θα σβήσει από το χάρτη. Δε θα υπάρχει σε τριάντα χρόνια, που οι μεγαλύτεροι θα έχουμε αποδημήσει και τα παιδιά μας θα έχουν φύγει.

Είναι όμως και άλλα πράγματα που θα πρέπει να δούμε, όπως για παράδειγμα αν ψηφίσαμε κυβέρνηση ή διορίσαμε mananger; Επίσης, θα πρέπει γενικότερα να σκεφτούμε αυτή τη λογική στη φιλοσοφία της. Πρέπει να μπορούν να επιβιώνουν μόνο οι δυνατοί; Πρέπει το δημόσιο χρήμα να πέφτει στους εύρωστους για να γίνουν ακόμη πιο ισχυροί ή πρέπει να συμβάλει η Πολιτεία ώστε ο αδύναμος να γίνει δυνατός και να επέλθει μια ισορροπία; Ο αδύναμος είναι σε αυτή τη θέση από φυσικά αίτια ή ωθήθηκε από πολιτικές επιλογές που είχαν επίκεντρο την παντοδυναμία του ισχυρού;

Έχω όμως και μια καθαρά τεχνοκρατική ερώτηση. Είναι δεδομένο ότι γνώριζαν εκ των προτέρων ότι ο δρόμος αυτός εγκαταλήφθηκε  και δε χρησιμοποιείται από την ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού. Γιατί άραγε έκαναν τις μελέτες και πόσα αυτές στοίχησαν, αφού γνώριζαν ότι δε θα βγει βιώσιμο;

 

Δεν φτάνει η διεκδίκηση μόνο από το Βουλευτή

 

Ο βουλευτής κ. Γιάννης Μπούγας έκανε την προσπάθειά του και προφανώς συνεχίζει. Τα χρήματα είναι λίγα, οι ανάγκες πολλές και ο ανταγωνισμός ασφυκτικός. Οι δήμοι πια και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι έχουν ξεφύγει από το γνωστό «είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε το βουλευτή να διεκδικήσει το έργο». Εδώ που είμαστε ή θα αναλάβουν πρωτοβουλία και θα βγουν μπροστάρηδες από κοινού με το Βουλευτή να το διεκδικήσουν ή θα χαθεί και αυτή η τετραετία και αυτή η χρηματοδοτική ευκαιρία.

 

Αγρόν ηγόραζε η Περιφέρεια

 

Όχι μόνο δεν ενδιαφέρεται για το διαγώνιο, αλλά ο Περιφερειάρχης κ. Φάνης Σπανός πάει στον υπουργό κ. Καραμανλή και βάζει άσχετα θέματα, όπως το Τσακόρεμα, λες και κάποιον ένοιαξε. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως δεν πήραν χαμπάρι ότι επιβάλλεται να προηγηθούν οι απαλλοτριώσεις και η διευθέτηση των χειμάρρων. Όλα αυτά καταδεικνύουν ότι το τμήμα του έργου επιστρατεύτηκε προεκλογικά, μόνο και μόνο για να δημιουργήσει κλίμα επικοινωνιακά για την εκλογή Σπανού ενώ στη συνέχεια εγκαταλήφθηκε στην τύχη του.

Ενδεικτικό του ενδιαφέροντος της περιφέρειας για το θέμα είναι πως ο κ. Σπανός όλο αυτό το διάστημα που ανακοινώνεται ξεκάθαρα πως δεν είναι στα σχέδια της κυβέρνησης δεν έχει αντιδράσει, δεν έχει στείλει μια επιστολή, ούτε έχει κάνει μια παράσταση διαμαρτυρίας! Φυσικά όλα αυτά που περιγράφω είναι απαιτήσεις υψηλής πολιτικής από έναν άνθρωπο που δε φροντίζει να αναρτηθούν πέντε πινακίδες που να προειδοποιούν τους οδηγούς για τη διέλευση αγριογούρουνων!

Να σημειώσουμε πάντως πως ούτε στο Περιφερειακό Συμβούλιο εισήχθη το θέμα με πρωτοβουλία της πλειοψηφίας ή της μειοψηφίας, ούτε και ζητήθηκε έστω η λήψη ψηφίσματος!

 

Δήμος Δελφών

 

Παναγιώτης Ταγκαλής, δήμαρχος Δελφών: «Πρέπει να λυθεί το θέμα της μελέτης βιωσιμότητας»

 

Στο ζήτημα που προκύπτει από τη μελέτη βιωσιμότητας εστιάζει δήμαρχος δελφών κ. Παναγιώτης Ταγκαλής, καθώς το έργο θεωρείται ασύμφορο λόγο της χαμηλής κίνησης, υποστηρίζοντας ότι πρέπει κατά προτεραιότητα να λυθεί αυτό.

«Για εμάς είναι αυτονόητο πως ο διαγώνιος άξονας αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα και προσωπικά συμμετέχω σε όλες τις συσκέψεις ενώ το θέτω παντού και πάντα ως πρώτο και βασικό μας αίτημα. Δεν είναι όμως θέμα του δήμου, μακάρι να ήταν και θα έκανα τα ανθρωπίνως δυνατόν για να το λύσω.

Για το συγκεκριμένο θέμα είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να προηγηθεί λύση στο θέμα της μελέτης βιωσιμότητας. Αν δε λυθεί αυτό, ό,τι και αν πούμε εμείς, ό,τι και αν κάνουμε δε μπορεί να φέρει αποτέλεσμα».

 

Θανάσης Παναγιωτόπουλος, π.δήμαρχος Δελφών, επικεφαλής Ανανεωτικής Δύναμης Δελφών: «Έπρεπε να έχει ήδη ξεσηκωθεί ο κόσμος»

 

Λάβρος εμφανίστηκε ο π.δήμαρχος Δελφών κ. Θανάσης Παναγιωτόπουλος τονίζοντας ότι η Φωκίδα εξακολουθεί να δέχεται διαχρονικά την αδικία της πολιτείας που συνεχίζει να μεροληπτεί σε βάρος μας, ενώ εξηγεί ότι αν ήταν σήμερα δήμαρχος θα το χαρακτήριζε casus beli και εξηγεί ότι ήδη ο κόσμος θα έπρεπε να έχει ξεσηκωθεί.

 

«Αν ήμουν σήμερα δήμαρχος εννοείται ότι θα το είχα χαρακτηρίσει casus belli. Είναι αιτία πολέμου και θα έπρεπε ήδη να έχει εκφραστεί σφοδρή αντίδραση, να έχει γίνει παράσταση στον Υπουργό και να έχει ήδη ξεσηκωθεί ο κόσμος. Δεν είναι δυνατόν να ωριμάζει από το 2012 και τώρα να μας λένε ότι δεν έχει κίνηση ο δρόμος και δεν είναι βιώσιμο. Να σας πω κάτι; Ναι, δεν έχει κίνηση. Είναι χρόνια τώρα που δεν έχει κίνηση γιατί ο πληθυσμός συνεχώς μειώνεται. Αν μας αφήσουν κι άλλο δε θα χρειαστεί να γίνει το έργο, γιατί σε λίγο θα έχει μόνο γαϊδούρια. Είναι λογικό να μην έχει κίνηση, αφού η Φωκίδα εγκαταλήφθηκε 30-40 χρόνια και έκαναν άλλους δρόμους ανταγωνιστικούς στην περιοχή μας. Μεγάλα διευρωπαϊκά δίκτυα σε κοντινή απόσταση.

Εκτιμώ ότι πρέπει να γίνει τεράστια κινητοποίηση και να ασκηθεί η μέγιστη πίεση από το Βουλευτή, τον Περιφερειάρχη, τους Δημάρχους, τα Δημοτικά Συμβούλια και τους Συλλογικούς Φορείς. Να γίνει ότι είναι δυνατόν, από κινητοποιήσεις έως παραστάσεις στον Υπουργό, ψηφίσματα διαμαρτυρίας και κάθε άλλο προσφερόμενο μέσα πίεσης να χρησιμοποιηθεί».

 

Στάθης Λεοντίου, επικεφαλής Λαϊκής Συσπείρωσης Δελφών: «Διεκδίκηση πραγματική και ουσιαστική μπορεί να κάνει μόνο ο λαός της περιοχής»

 

Ξεκάθαρη θέση υπέρ της λαϊκής διεκδίκησης παίρνει και ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης κ. Στάθης Λεοντίου, μια άποψη με την οποία φαίνεται να συγκεντρώνει πολλούς υποστηρικτές.

 

 Για το ζήτημα, είχαμε τοποθετηθεί ως παράταξη σε ένα συμβούλιο στις 5/2/2020 που είχε έρθει ως θέμα για “Λήψη απόφασης για την υλοποίηση διαγώνιου άξονα”.

Δεν έχει αλλάξει κάτι από τότε… Σας θυμίζω ότι είχαμε αναφέρει: «Δεν θα μπορούσε να διαφωνήσει κανείς με την απαίτηση κατασκευής ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου που να συνδέει τις Θερμοπύλες με το Αντίρριο και να διέρχεται το νομό μας. Να μπορούμε να πηγαίνουμε σε Πάτρα και Λαμία με ασφάλεια και άνεση. Να μην ξεχνάμε και τη σύνδεση του νομού μας με τη Λιβαδειά και την εθνική οδό για γρήγορη πρόσβαση στην Αθήνα. Το χρωστάει το αστικό κράτος, οι κυβερνήσεις της ΝΔ στη Φωκίδα μπορούμε να πούμε. Γιατί δεν μπορούμε να ξεχάσουμε πως, όταν χαράζονταν οι σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι της Ελλάδας επί κυβέρνησης Καραμανλή, προκρίθηκε ο δρόμος Λαμία-Τρίκαλα-Εγνατία έναντι Θερμοπυλών – Αντιρρίου για εργολαβικά συμφέροντα και ψηφοθηρικούς λόγους. Ούτε βέβαια τις προθέσεις της κυβέρνησης Μητσοτάκη, της περιφερειακής αρχής Μπακογιάννη για τον οδικό άξονα Λαμίας – Καρπενησίου – Αγρινίου αλλά και τον άξονα Θήβας – Ελευσίνας, την παλιά εθνική οδό, που ήδη κατασκευάζεται. Όλα αυτά δε μας κάνουν και πολύ αισιόδοξους για την υλοποίηση του άξονα Θερμοπυλών – Αντιρρίου. Δε θέλουμε να σπέρνουμε αυταπάτες στο λαό. Ούτε μας βρίσκει σύμφωνους η προοπτική, αν τελικά επιλεγεί να γίνει ο δρόμος, αυτός να γίνει όπως οι υπόλοιποι αυτοκινητόδρομοι της χώρας. Δηλαδή να δοθεί χάρισμα στα κατασκευαστικά μονοπώλια κι εμείς να χρυσοπληρώνουμε τα κέρδη τους με διόδια. Θα συμφωνήσουμε λοιπόν με τη διεκδίκηση του Δήμου Δελφών, και όχι απόφαση. Απόφαση παίρνει το κράτος για την υλοποίηση ή μη του οδικού άξονα. Θα θέλαμε όμως να δούμε την ίδια αποφασιστικότητα διεκδίκησης από τις παρατάξεις του νυν και του πρώην δημάρχου και για άλλα ζητήματα που αφορούν τη λαϊκή οικογένεια. Ζητήματα όπως αυτά για την υγεία, την παιδεία που θέσαμε στην αρχή της συνεδρίασης. Όχι μόνο για όσα αφορούν την κερδοφορία της βιομηχανίας των μεταφορών, των εξορύξεων, τον κατασκευαστικό κλάδο».

Για το ζήτημα της διεκδίκησης, δεν έχουμε αυταπάτες, είμαστε σίγουροι πως η δημοτική αρχή και η αντιπολίτευση του Δήμου Δελφών, και για την Περιφέρεια το ίδιο ισχύει, δεν μπορούν να διεκδικήσουν τίποτα ουσιαστικό για το λαό της περιοχής γιατί είναι ο χαρακτήρας τους τέτοιος, η πολιτική τους. Από τη στιγμή που είναι η συνέχεια του κράτους σε τοπικό επίπεδο, τις πολιτικές που χαράσσει η κυβέρνηση και η ΕΕ υλοποιούν και μέχρι εκεί. Δεν μπορούνε να πάνε κόντρα στην πολιτική τους φύση, στα κόμματά τους, να αυτοαναιρεθούνε…  Από τη στιγμή που ο σχεδιασμός του κράτους και του κεφαλαίου, δεν προβλέπει διαγώνιο, το μόνο που μπορούνε να κάνουνε είναι να αναλωθούνε σε λόγια και ευχές, όπως γίνεται τόσα χρόνια.

Διεκδίκηση πραγματική και ουσιαστική μπορεί να κάνει μόνο ο λαός της περιοχής με όρους κινήματος, μέσα απ’ τα σωματεία του, τις οργανώσεις του κλπ.

Και σήμερα, στις ιδιαίτερες συνθήκες που ζούμε, αυτό που προέχει να μπει μπροστά, να βάλει ως στόχο, είναι η πάλη ενάντια στους επικίνδυνους σχεδιασμούς ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ στη γειτονιά μας, η προάσπιση της υγείας του λαού, ο αγώνας για δικαιώματα, να μην πληρώσουμε ξανά και το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων μεθαύριο.

 

 

Δήμος Δωρίδας

 

Γιώργος Καπεντζώνης, Δήμαρχος Δωρίδας: «Θα το παλέψουμε από κοινού και με όλες μας τις δυνάμεις»

 

Σε απόλυτη προτεραιότητα είναι το έργο και για το δήμαρχο Δωρίδας Γιώργο Καπεντζώνη που δηλώνει πως σκοπεύουν να εξαντλήσουν κάθε πρόσφορο μέσο.

 

«Το έργο αποτελεί κύρια επιδίωξη του Βουλευτή Φωκίδας. Έχει δεσμευτεί για την ένταξή του και ξέρω πως το παλεύει σθεναρά. Από εκεί και πέρα είναι αυτονόητο πως ο δήμος Δωρίδας και η Δημοτική Αρχή είναι διαθέσιμη να το διεκδικήσει από κοινού με το βουλευτή, την περιφέρεια και τον έτερο δήμο της Φωκίδας, το δήμο Δελφών. Να εξαντλήσουμε κάθε πρόσφορο μέσο για να πιέσουμε και να πετύχουμε την ένταξή του».

 

Τάσος Φλώρος, επικεφαλής της παράταξης Νέα Εποχή για τη Δωρίδα: «Πρέπει να δοθεί πραγματικά προτεραιότητα από όλους μας»

 

Την αναγκαιότητα κατασκευής του έργου αντιλαμβάνεται πλήρως ο επικεφαλής της παράταξης Νέα Εποχή για τη Δωρίδα κ. Τάσος Φλώρος, ο οποίος επισημαίνει πως δε φτάνει να συμφωνούμε όλοι ότι το θέλουμε, αλλά πρέπει και να το δείχνουμε.

 

«Το έργο αυτό το παλεύει ο βουλευτής κ. Γιάννης Μπούγας από το 2004. Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να δοθεί προτεραιότητα από όλους μας στη διεκδίκησή μας για το έργο αυτό. Δε φτάνει να λέμε ότι το θέλουμε, πρέπει να το αποδεικνύουμε έμπρακτα. Μάλλον ήρθε η ώρα να το δούμε και εμείς στο δήμος Δωρίδας και να δούμε πως μπορούμε να συμβάλλουμε στην προσπάθεια που καταβάλλει ο Βουλευτής, ώστε να ενισχύσουμε τη διεκδίκηση».

 

Γιάννης Λάιος, επικεφαλής Λαϊκής Συσπείρωσης Δωρίδας: «Το αποτέλεσμα θα εξαρτηθεί από τη δυναμική της διεκδίκησης»

 

Πάγια και διαχρονικά υποστηρίζει κάθε πρωτοβουλία για το έργο ο επικεφαλής Λαϊκής Συσπείρωσης Δωρίδας κ. Γιάννης Λάιος.

 

«Με ένα ψήφισμα δε στηρίζεται το έργο και αυτό είναι σαφές, διότι τέτοιου μεγέθους έργα αφορούν την εκάστοτε κυβερνητική πολιτική. Το αποτέλεσμα θα εξαρτηθεί από τη δυναμική της διεκδίκησης. Αν προχωρήσουμε σε δυναμικές κινητοποιήσεις τότε έχουμε ελπίδα να εισακουστούμε. Οι δυο δήμοι πάντως, μέχρι στιγμής δε δείχνουν διάθεση να διεκδικήσουν δυναμικά το έργο» 

 

 

Η ωρίμανση του έργου

 

Το έργο Θερμοπύλες Αντίρριο είναι χωρισμένο μελετητικά σε τρία τμήματα: α) Θερμοπύλες-Άμφισσα β)  Ιτέα – Άγιος Νικόλαος και γ) Άγιος Νικόλαος-Αντίρριο.

 

 Θερμοπύλες-Άμφισσα

 

Από τον Μπράλο μέχρι την Άμφισσα μήκους σήμερα 42χλμ, πλην της Παράκαμψης Γραβιάς μήκους 2χλμ που έχει κατασκευασθεί σχετικά πρόσφατα, ο δρόμος είναι στενός με δυσμενή γεωμετρικά χαρακτηριστικά. Προβλέπεται η κατασκευή (2) σηράγγων συνολικού μήκους 4,50χλμ και (8) μεγάλων γεφυρών συνολικού ανοίγματος 2χλμ, προϋπολογισμού δημοπράτησης 257.000.000 €.

Το τμήμα Θερμοπύλες-Άμφισσα έχει ολοκληρωμένες, εγκεκριμένες και παραληφθείσες από το Υπουργείο μελέτες τόσο τις γενικές μελέτες όσο και οι ειδικές μελέτες των τεχνικών έργων και σηράγγων.

Έχει έγκριση της 1ης Τμηματικής (Τελικής) Παραλαβής της μελέτης με τίτλο: ΄΄Ολοκλήρωση μελετών βελτίωσης οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο στο τμήμα Μπράλος-Άμφισσα΄΄ με την αριθ. Πρωτ. ΔΟΥ/οικ/7021 09-12-2016. Έγκριση της 2ης Τμηματικής (Τελικής) Παραλαβής της μελέτης με τίτλο: ΄΄Ολοκλήρωση μελετών βελτίωσης οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο στο τμήμα Μπράλος-Άμφισσα΄΄ ΔΟΥ/οικ/7114 16-12-2016 του τμήματος Μελετών οδοποιίας και κυκλοφοριακών μελετών (ΔΟΥ/Β), της Δ/νσης Οδικών Υποδομών. Επίσης έχει Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (Α.Ε.Π.Ο) με ΑΔΑ: ΒΙΕΕΟ-ΑΕΠ σε ισχύ (από 21/02/2014) με θέμα: Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για την κατασκευή και λειτουργία του έργου ΄΄Βελτίωση του οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο, Τμήμα Μπράλλος-Άμφισσα΄΄ στους Νομούς Φθιώτιδας και Φωκίδας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Φορέας του έργου: ΕΥΔΕ Αυτοκινητόδομος ΠΑΘΕ του ΥΠΟΜΕΔΙ.

Σε κανένα τμήμα του άξονα δεν έχουν συντελεστεί οι απαλλοτριώσεις. Ενώ είναι ενταγμένο μόνο το υποτμήμα, Παράκαμψη Γραβιάς – Ισόπεδος Κόμβος 51΄, προυπολογισμου΄15.000.000ευρώ.

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας μέσω του επιχειρησιακού προγράμματος «Στερεά Ελλάδα 2014-20» – Άξονας Προτεραιότητας 07 – «Προαγωγή των βιώσιμων μεταφορών και εξάλειψη των σημείων συμφόρησης σε υποδομές βασικών δικτύων» (κωδικός πρόσκλησης 04/ ΟΠΣ:1255/22-12-15), έχει αναλάβει την χρηματοδότηση του πρώτου ανοικτού υποτμήματος, από το τέλος της παράκαμψης Γραβιάς μέχρι τον ισόπεδο κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη, μήκους 4,70χλμ και προϋπολογισμού δημοπράτησης 15.000.000 €. Το έργο ενάχθηκε τον Μάιο του 2019, στο ΕΣΠΑ της Περιφέρειας, με φορέα υλοποίησης το ΥΠΟΜΕΔΙ. Αλλά ακόμη δεν έχει δημοπρατηθεί.

 

 Ιτέα-Άγιος Νικόλαος

Το δεύτερο τμήμα Ιτέα-Αγιος Νικόλαος, με μήκος 28 χιλ. έχει ολοκληρωμένες, εγκεκριμένες και παραληφθείσες από το Υπουργείο όλες τις γενικές μελέτες χάραξης και όχι τα τεχνικά έργα (σήραγγες).

Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός του υποτμήματος Ιτέα-Γαλαξίδι είναι 70.000.000. Στο υποτμήμα αυτό έχουν παραληφθεί οι ειδικές μελέτες των τεχνικών και των γεφύρων.

Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός του Γαλαξίδι-Άγιος Νικόλαος είναι 180.000.000 €.

Το τμήμα Ιτέα-Αγιος Νικόλαος έχει ολοκληρωμένες, εγκεκριμένες και παραληφθείσες από το Υπουργείο μόνο τις γενικές μελέτες και όχι τις  ειδικές μελέτες των τεχνικών έργων και σηράγγων. Πλήρως Ώριμο είναι μόνο το τμήμα Ιτέα-Γαλαξίδι, όλα τα άλλα υποτμήματα έχουν προβλήματα ωριμότητας στις ειδικές μελέτες. Ενώ έχει όλες τις απαραίτητες γενικές εγκρίσεις.  

Έγκριση της 1ης Τμηματικής (Τελικής) Παραλαβής της μελέτης με τίτλο: ΄΄Μελέτη βελτίωσης οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-αντίρριο (κατά τμήματα)΄΄, με αριθ. Πρωτ. ΔΥΟ/οικ/7111 14-12-2016 του  τμήματος Μελετών οδοποιίας και κυκλοφοριακών μελετών (ΔΟΥ/Β), της Δ/νσης Οδικών Υποδομών. Έγκριση της 2ης Τμηματικής (Τελικής) Παραλαβής της μελέτης με τίτλο: ΄΄Μελέτη βελτίωσης οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-αντίρριο (κατά τμήματα)΄΄, με αριθ. Πρωτ. ΔΥΟ/οικ/7171 23-12-2016 του  τμήματος Μελετών οδοποιίας και κυκλοφοριακών μελετών (ΔΟΥ/Β), της Δ/νσης Οδικών Υποδομών. Επίσης έχει Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (Α.Ε.Π.Ο) με ΑΔΑ: Β4340-ΞΒΨ σε ισχύ (από 05/10/2012) με θέμα: Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων του έργου: ΄΄Βελτίωση του οδικού άξονα Λαμια-Ιτέα-Αντίρριο, ΤΜΗΜΑ: Από τη Χ.Θ. 5+900 (κόμβος προς Αγ. Ευθυμία) έως τη Χ.Θ. 47+400 (κόμβος προς Αυλώνα)΄΄ στο νομό Φωκίδας.

Σε κανένα τμήμα του άξονα δεν έχουν συντελεστεί οι απαλλοτριώσεις. Ενώ κανένα τμήμα δεν έχει ενταχθεί σε χρηματοδοτικό εργαλείο.

 

Άγιος Νικόλαος – Αντίρριο

 

Για αυτό το τμήμα δεν υπάρχει καν μελέτη. Πρέπει να ενταχθούν και να δημοπρατηθούν όλες οι μελέτες, ώστε να είναι ολοκληρωμένος μελετητικά όλος ο άξονας.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Αφαίρεση tattoo : Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν το αποφασίσετε!

Η τέχνη του τατουάζ έχει εξελιχθεί σημαντικά κατά τη διάρκεια των αιώνων. Η πρώτη εμφάνιση…