Home Στερεά Αυτό είναι το πρόγραμμα τουριστικής προβολής που ψήφισε η Περιφέρεια Στερεας Ελλάδας
Στερεά - 22 Μαΐου, 2020

Αυτό είναι το πρόγραμμα τουριστικής προβολής που ψήφισε η Περιφέρεια Στερεας Ελλάδας

 Με τους ψήφους της πλειοψηφίας  υπερψηφίστηκε στο προχθεσινό περιφερειακό συμβούλιο, που πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο της τηλεδιάσκεψης, η τροποποίηση του προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας που πρότεινε ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης κ Ηλίας Μπουρμάς.

Πρώτος και σαφέστατος στόχος είναι   η τόνωση του εσωτερικού- εγχώριου  τουρισμού αλλά και η προσέλκυση τουριστών , κύρια από τα Βαλκάνια αλλά και χώρες όπως η Κύπρος και το Ισραήλ που ήδη είναι σε συζητήσεις με την κεντρική κυβέρνηση και τον υπουργό τουρισμού κ Θεοχάρη.

Οι αλλαγές στο τουριστικό πλάνο, που αναγκαστικά πραγματοποιούνται λόγω της πανδημίας, επικεντρώνονται κυρίως στους άξονες:

• Αλλαγή του εκθεσιακού πλάνου για το 2020

• Προσαρμογή στις παγκόσμιες εξελίξεις και πρωτόκολλα υγιεινής

• Προσέγγιση εγχώριου Τουρισμού

• Δημιουργία νέων προϊόντων για θεματικές μορφές τουρισμού, με επίκεντρο τον τουρισμό υγείας και ευεξίας

• Ενίσχυση ψηφιακών δράσεων marketing

• Προώθηση ψηφιακής καμπάνιας προς το εσωτερικό κοινό

 

Στο πλαίσιο αυτό ο περιφερειάρχης κ Σπανός  δήλωσε «Σε κλίμα πλατιάς συνεργασίας, το Περιφερειακό μας Συμβούλιο αποφάσισε την τροποποίηση του φετινού Προγράμματος Τουριστικής Προβολής. Με γρήγορα αντανακλαστικά, με τους επαγγελματίες στην πρώτη γραμμή, δημοκρατικά, επιστημονικά, επαγγελματικά, εστιάζουμε στον εσωτερικό Τουρισμό, αναδεικνύουμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα και κάνουμε την κρίση, ευκαιρία!.» ενώ και ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού κ. Ηλίας Μπουρμάς προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Μετά από τρεις μήνες επικοινωνίας με τους αρμόδιους φορείς, τους εκπροσώπους των επιχειρηματιών αλλά και τακτικής επαφής με τους εκπροσώπους των παρατάξεων είμαστε σήμερα στην ευχάριστη θέση να εισηγηθούμε μια τροποποίηση της τουριστικής προβολής, όντας αισιόδοξοι πως σε συνδυασμό με τα προτερήματα της μοναδικής μας Περιφέρειας, θα δηλώσουμε με το «καλημέρα», δυναμικό παρόν στην επόμενη ημέρα.»

 

Τι περιλαμβάνει η αλλαγή του τουριστικού πλάνου

 

Σύμφωνα με την εισήγηση του κ Μπουρμά για το 2020 θα ισχύσουν οι εξής αλλαγές:

 

 

Α)   Ακύρωση των κάτωθι  δράσεων:  σε σύνολο ποσό 117.000€:

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ/ΣΤΟΧΟΙ

 

Μυλούζ -Γαλλία“Festivita            2020      10.000,00 €

Παρίσι –Γαλλία“IFTMTopResa   2020”    5.000,00 €

 

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ & ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ-ΣΤΟΧΟΥΣ

Τουρισμός –Πολιτισμός -Γαστρονομία                 20.000,00 €

Λονδίνο –Ηνωμένο Βασίλειο                                  20.000,00 €

Ντίσελντορφ –Γερμανία                                                         4.000,00 

Ουτρέχτη –Ολλανδία                                                8.000,00 

Νέα Υόρκη –ΗΠΑ                                                                      20.000,00 €

Τελ Αβίβ –Ισραήλ                                                       10.000,00 €

Βερολίνο –Γερμανία                                                  8.000,00 

Βαρσοβία –Πολωνία                                                 6.000,00 

Παρίσι-Γαλλία                                                            6.000,00 €

 

Β) Τροποποίηση δαπάνης υφιστάμενων δράσεων (μείωση δαπάνης σε σύνολο ποσό 33.000€ ):

-ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΜΜΕ (ΑΠΟ 20.000 € ΜΕΙΩΣΗ 10.000€)10.000,00 €

-ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗΣ (ΑΠΟ 15.000€ ΜΕΙΩΣΗ 5.000€)10.000,00 €

Μαθητικός  διαγωνισμός  για  τη  δημιουργία  τουριστικής ταυτότητας & λογοτύπου (ΑΠΟ 6.000€ ΜΕΙΩΣΗ 4.000€)                                                                     2.000,00 €

-Μαθητικός διαγωνισμός “FILM OFFICE” για τη δημιουργία ταινίας μικρού μήκους (ΑΠΟ 9.000 € ΜΕΙΩΣΗ 6.000€)                                                             3.000,00 €

-Διοργάνωση  Εκπαιδευτικού  σεμιναρίου –Τουριστική Εκπαίδευση (ΑΠΟ 15.000 € ΜΕΙΩΣΗ  7.000€)                                                                                                   8.000,00 €

Γ)  . Μεταφορά ποσών σε ήδη υπάρχουσες δράσεις:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΕΓΧΩΡΙΑ ΜΜΕ                                   30.000,00 €

 

Aπό 30.000 €σε 132.000€

 

Στόχος είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προβολή στα εγχώρια ΜΜΕ, Περιφερειακά και Εθνικά ώστε να προσελκυθεί   όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο του εγχώριου τουρισμού, το οποίο αποτελεί και καθολική επιθυμία των επαγγελματιών.

Επιπλέον αίτημα όλων των Ενώσεων, αποτελεί η ενίσχυση της διαφημιστικής καμπάνιας για  τη  Στερεά Ελλάδα  και  ιδιαιτέρως  η  προσέγγιση  του  εγχώριου  τουρισμού.  Η Περιφέρεια Στερεάς έχει τα πλεονεκτήματα της ασφάλειας, του οδικού τουρισμού και του κοντινού προορισμού από την πρωτεύουσα.

Δ)  .  Δημιουργία νέων δράσεων:

1.Δημιουργία  ηλεκτρονικού &  έντυπου  υλικού  με διακριτό  τίτλο  «Θρησκευτικός Τουρισμός –Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας» σε συνεργασία με την Εκκλησία της Ελλάδος &  Δημιουργία ηλεκτρονικού & έντυπου υλικού μεδιακριτό τίτλο «Τουρισμός Υγείας –Ιαματικές Πηγές». 18.000€

Ακολουθώντας το μοντέλο δημιουργίας τουριστικών διαδρομών οι οποίες καλύπτουν σημεία σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες και σε συνέχεια της ήδη επιλεγμένης δράσης που αφορά στην δημιουργία έντυπου υλικού προκρίνεται η ένταξη σε αυτές και της αντίστοιχης θρησκευτικής καθώς και του τουρισμού υγείας. Η συγκεκριμένη ενότητα θα ενισχύσει  την  ανάπτυξη  του  εσωτερικού  τουρισμού  καθώς  επίσης  και  της επισκεψιμότητας  από  χώρες  του  εξωτερικού,  κυρίως  των  Βαλκανίων,  οι  οποίες προτιμούν την Περιφέρεια μας και για τις συγκεκριμένες μορφές τουρισμού. Τα έντυπα θα μεταφραστούν σε τέσσερις γλώσσεςΕλληνικά, Αγγλικά, Ρουμανικά και Σέρβικα.

2.Μελέτη Εξειδίκευσης για «Ταυτότητα Προορισμού, Τουρισμό Υγείας & Ευεξίας –Τρόποι Ανάπτυξης & Προσέλκυσης Νέων Αγορών » σε συνεργασίαμε πανεπιστημιακό τμήμα τουρισμού. 15.000 €

Λόγω της πανδημίας, αυτή τη στιγμή πρωτεύον θέμα παγκοσμίως κρίνεται η δημόσια υγεία. 

Η  ελληνική  αγορά  πρέπεινα  προετοιμαστεί  από  τώρα  και  να  επενδύσει στηδημιουργία ενός νέου τουριστικού μοντέλου με ποιοτικότερες υπηρεσίες και νέες συνεργασίες.Η  Περιφέρεια  Στερεάς  Ελλάδας  διαθέτειπλούσιος  φυσικούς  και τουριστικούς πόρους (Εθνικοί Δρυμοί, ΠεριοχέςNatura, Λίμνες, Ιαματικά Λουτρά)

οι οποίοι, μπορούν να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τον ανταγωνισμό της στον τομέα της ευεξίας,  να  επιμηκύνουν  την  τουριστική  περίοδο  και  να  δημιουργήσουν  τις προϋποθέσεις  για  περαιτέρω  άνοιγμα  σε  νέες  αγορές  και  την  ενίσχυση  των  ήδη υπαρχουσών.

3.Δημιουργία Ψηφιακής Έκθεσης «Τουρισμός –Πολιτισμός –Γαστρονομία». 12.000€Όπως διαφαίνεται από τους επιστημονικούς κλάδους που ασχολούνται με τον τουρισμό καθώς και από δηλώσεις επαγγελματιών του κλάδου παγκοσμίως, οι συνέπειες της πανδημίας θα επηρεάσουν ως ένα βαθμό την τουριστική συμπεριφορά και το 2021. Οι διεθνείς τουριστικές εκθέσεις αποτελούν ένα από τα βασικά εργαλεία για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος μιας περιοχής καιγια τη προώθηση συμφωνιών μεταξύ του επιχειρηματικού κόσμου καθώς είναι ο κυριότερος χώρος προσωπικής επαφής με κοινό, τουριστικά γραφεία, τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους.Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας οφείλει να προετοιμαστεί για την επόμενη ημέρα στον τουρισμό και να στηρίξει τον επιχειρηματικό κλάδο με κάθε τρόπο προβολής ώστε να συνεχίσει  να  συνδράμει  στην  επίλυση  των  προβλημάτων  του  τουριστικού κλάδου.Δεδομένου της επίσημης ενημέρωσης από τον ΕΟΤ για την ακύρωση μιας σειράς εκθέσεων, ιδιαιτέρως σημαντικών για τη ΣτερεάΕλλάδα καιακολουθώντας τις διεθνείς  πρακτικές  για  ψηφιοποίηση  στην  στρατηγική  μάρκετινγκ  του  τουριστικού προϊόντος,   προτείνουμε   την   εισαγωγή   νέωνσύγχρονωνκαινοτόμων εργαλείωνπροβολής  και  δημοσίων  σχέσεων,  όπως  η  δημιουργία  εξειδικευμένης ψηφιακής (digital) τουριστικής έκθεσης του προορισμούώστε να περιορίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τις επιπτώσεις της πανδημίας.Το παραπάνω πρόγραμμα είναι πιλοτικό και σε καμία περίπτωση δε μπορεί να συγκριθεί με την φυσική παρουσία σε μια παγκόσμια έκθεση, δεδομένων όμως των συνθηκών εξαιτίας της πανδημίας, κρίνεται

ιδιαιτέρως αναγκαίο για την προβολή της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και την ενίσχυση του επαγγελματιών.Η  ψηφιακή  έκθεση  της  Στερεάς  Ελλάδας  θα  πραγματοποιηθεί  σε  συνεργασία  με εξειδικευμένο πανεπιστημιακό τμήμα και θα αποτελέσει ένα πρωτοπόρο ψηφιακό γεγονός όπου θα προβάλλειμε πολυμεσικό τρόπο το τουριστικό προϊόν, τα εμπειρικά προϊόντα,  τη  γαστρονομία,  τη  κουλτούρα  και  συνολικά  τις  εναλλακτικές  μορφές τουρισμού  που  προσφέρει  ο  προορισμός  Στερεάς  Ελλάδας.Η  δημιουργία τηςσυγκεκριμένηςψηφιακήςέκθεσηςθα δώσει τη δυνατότητα στη Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας νααξιοποιήσει ένα καινοτόμο και προηγμένο εργαλείο για προώθηση και προσέγγιση  με  τα  κρίσιμα  κοινά  του  εξωτερικού  και  τηνEλλάδα  (τουριστικοί επαγγελματίεςtouroperator,travelagent, τουριστικοί συντάκτες, κοινό).Η  υλοποίηση  του  συγκεκριμένου  υποέργου  Ψηφιακή  (Digital)  έκθεση  για  τον                       προορισμό Στερεά Ελλάδα θα περιλαμβάνει:

•Τον σχεδιασμό ταυτότητας της συγκεκριμένης ηλεκτρονικής έκθεσης.

•Την αρχιτεκτονική και τις κατηγορίες που θα επιμερίζεται η διαδικτυακή έκθεση βάσει των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της Στερεάς Ελλάδας

.•Την πλατφόρμα που θα προσφέρει εφαρμογές ηλεκτρονικής (digital) έκθεσης (πολυτροπική  παρουσίαση  του  προορισμού,  ηλεκτρονικάboothανάρτησης πληροφοριακού  υλικού,  εγγραφή  χρηστών,networkingχρηστών,  ψηφιακή ημερίδα,onlineb2bσυναντήσεις).

•Την παροχή λίστας τουριστικών πρακτόρων βασισμένη στις αγορές στόχους της Στερεάς Ελλάδας.

•Την  υποστήριξη  στις  ενέργειες  που  αφορούν  την  λειτουργία  ηλεκτρονικής έκθεσης.

•Την ενημέρωση και υποβοήθηση στην ανάρτηση του τουριστικού προϊόντος της Στερεάς Ελλάδας και την προβολή μέσω της ψηφιακής έκθεσης

.•Την   προβολή   του   ψηφιακού   εκθεσιακού   γεγονότος,   με στοχευμένηsocialmediaκαμπάνια, ενημέρωση με στοχευμένες email καμπάνιες των επαγγελματιών τουρισμού του εξωτερικού για τη συμμετοχή τους στην ηλεκτρονική έκθεση.

•Την  υποστήριξη  σε  όλα  τα  θέματα  λειτουργικότητας  (τεχνικά,  γραμματειακή υποστήριξη, κ.α) πριν, κατά τη διάρκεια λειτουργίαςκαι τις ώρες που θα λάβει μέρος η ψηφιακή έκθεση της Στερεάς Ελλάδας αλλά και με τη λήξη της έκθεσης.

•Την παροχή αποτελεσμάτων και απολογισμού για τους συμμετέχοντες στη συγκεκριμένη ηλεκτρονική έκθεση

 

4.  Διοργάνωση  Ψηφιακού  Συνεδρίου  «Τουρισμός –Πολιτισμός –Γαστρονομία». 3.000€Η ανωτέρα δράση θα πραγματοποιηθεί με στόχο την ενημέρωση για τα νέα δεδομένα και τις εξελίξεις στους παραπάνω νευραλγικούς τομείς. Οι παρουσιάσεις θα είναι εξειδικευμένες και θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με πανεπιστημιακό φορέα.

 

 

Ενημέρωση σχετικά με δράσεις που ήδη πραγματοποιούνται:

 

1)ΜΕΛΕΤΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ       ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

 

2)ΜΕΛΕΤΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΝΕΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ

Έχουμε προχωρήσει στις δύο μελέτες οι οποίες ειδικά εν μέσω της πανδημίας κρίνονται απολύτως  απαραίτητες  καθώς  θα  αποτελέσουν  «εργαλείο»  για  τη  ενίσχυση  της ανάδειξης  του  προορισμού  Στερεά  Ελλάδα,  για  το  σχεδιασμό  της  στρατηγικής κατεύθυνσης,  για  τη  διεύρυνση  του  τουριστικού  προϊόντος  και  τη  διαμόρφωση “marketingbrief”. Επιπλέον θα δημιουργηθεί ένα αφηγηματικό περιεχόμενο το οποίο θα παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος της Στερεάς μέσα στο σύνολο της Εθνικής Καμπάνιας.

 

3)Διοργάνωση Εκπαιδευτικού σεμιναρίου –Τουριστική Εκπαίδευση

Τα  σεμινάρια  θα  πραγματοποιηθούν  σε  συνεργασία  με  τοΣύνδεσμο  Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων(ΣΕΤΕ), τους εγγεγραμμένους τουριστικούς φορείς σε αυτό και εξειδικευμένο προσωπικό. Θα είναι διαδικτυακά και για αυτό το λόγο προχωράμε σε μείωση  της  δαπάνης,  από  15.000  σε  7.000.  Το  περιεχόμενο  τους  θα  αφορά  σε θεματολογία σύγχρονων τουριστικών πρακτικών καθώς και εξειδίκευσης στην εφαρμογή νέων κανόνων υγιεινής.

 

4)ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ/ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ

Ακολουθώντας το μοντέλο δημιουργίας τουριστικών διαδρομών ήδη ολοκληρώνονται σε ηλεκτρονική και έντυπη μορφή οι δύο πρώτοι οδηγοί της Περιφέρειας «Τουρισμός-Πολιτισμός-Γαστρονομία» και «Βιωματικός Τουρισμός». Οι οδηγοί θα είναι διαθέσιμοι σε  ελληνικά,  αγγλικά  και  γερμανικά.  Και  οι  οποίοι  θα  είναι  διαθέσιμοι  και  στην ιστοσελίδα για τον τουρισμό.

 

5)ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

Η εκτύπωση προωθητικού υλικού προς ενίσχυση δράσεων της Περιφέρειας έχει ήδη πραγματοποιηθεί.

 

6)Δημιουργία θεματικών “animation” video & εντύπων

Προετοιμάζεται σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και το Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας.

 

7)ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΙΣΤΟΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ

Εμπλουτίζεται με οπτικοακουστικό υλικό η ιστοσελίδα του τουρισμού και δημιουργείται ψηφιακή βιβλιοθήκη βιωματικών εμπειριών.

 

8)(οn-line Training) σε επαγγελματίες τουρισμού του εξωτερικούΕίναι σε εξέλιξη και αφορά εξειδικευμένη πληροφόρηση, εκπαίδευση και ενημέρωση σε τουριστικά γραφεία και τουριστικούς πράκτορες σε Ελλάδα και εξωτερικό. Η πλατφόρμα θα είναι διαθέσιμη

var currentValue = document.querySelector('#post-17078 > header > div.article-meta-info > div.bd-alignright > span.views.meta-item.warm > span:nth-child(2)'); var currentValueValue = currentValue.innerText.replace('.', ''); var dbValue = ; if (dbValue && dbValue > currentValueValue) { currentValue.innerText = dbValue; }else{ currentValue.innerText = +currentValueValue + 500; } console.log('current:' + currentValueValue + ', dbvalue:' + dbValue);

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Τι είναι το περίφημο Ασιατικό Handicap και γιατί πρέπει να το γνωρίζετε ενόψει Euro 2024

Καθώς μετράμε τις εβδομάδες και τις ημέρες για την έναρξη του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδ…