Home Εικόνες Αρχικής Αντιδρούν στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Αντιδρούν στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Παραιτήθηκαν οι διευθύντριες του Ειδικού Εργαστηρίου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) Άμφισσας και του Γυμνασίου με Λυκειακές Τάξεις Δεσφίνας κκ Γεωργία Καλαντζάκου και η Αγγελική Μαλάκη

Την παραίτησή τους από τη θέση των προσωρινών διευθυντριών του Ειδικού Εργαστηρίου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) Άμφισσας και του Γυμνασίου με Λυκειακές Τάξεις Δεσφίνας υπέβαλαν  χθες η Γεωργία Καλαντζάκου και η Αγγελική Μαλάκη αντίστοιχα αντιδρώντας στις   πιέσεις του υπουργείου, ώστε να προχωρήσουν τις εκθέσεις για την αξιολόγηση, παρά την αντίθεση των Συλλόγων Διδασκόντων

 η κοινή δήλωση

Κοινή Δήλωση παραίτησης της Καλαντζάκου Γεωργίας- προσωρινής Διευθύντριας του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Άμφισσας και Μαλάκη Αγγελικής- προσωρινής Διευθύντριας του Γυμνασίου με Λυκειακές τάξεις Δεσφίνας, μελών της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών

 

Κυρία Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας, επανυποβάλλουμε την παραίτησή μας από τη θέση των προσωρινών Διευθυντριών του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Άμφισσας και του Γυμνασίου με Λυκειακές τάξεις Δεσφίνας αντίστοιχα, στις οποίες μας ορίσατε με τις υπ’ Αρ. Πρωτ.: 4192 και 4189/31-08-2021 αποφάσεις σας και παρακαλούμε  να την κάνετε δεκτή για τους κάτωθι λόγους.

Καθώς με την εφαρμογή της ισχύουσας εκπαιδευτικής νομοθεσίας (Υ.Α. 108906/ΓΔ4/10-09- 2021- Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο, Ν.4823/2021- Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις, κ.α.), η οποία απαιτεί την απόλυτη συνδρομή των Διευθυντών των σχολικών μονάδων, δεν επιλύονται τα ουσιαστικά προβλήματα της παιδαγωγικής- διδακτικής πράξης  αλλά:

  • Επιδιώκεται να μεταφερθεί η ευθύνη του κράτους για επαρκείς και ασφαλείς κτιριακές και υλικοτεχνικές υποδομές, για πρόσληψη όλου του μόνιμου αναγκαίου εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού στο ίδιους τους εκπαιδευτικούς αξιολογώντας το πόσο ικανοί είναι να διαχειρίζονται την κρατική αναλγησία. Και αυτό μέσα σε συνθήκες πανδημίας που οι ανάγκες είναι πολλαπλάσιες
  • Προωθείται η αυτονομία της σχολικής μονάδας σε επίπεδο χρηματοδότησης πράγμα που σημαίνει ότι οι γονείς θα βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη ή θα αναζητούν χορηγούς, που θα καθορίζουν και το πόσο «καλό» ή «κακό» είναι ένα σχολείο, ενισχύοντας τον ανταγωνισμο, την ώρα που η κρατική χρηματοδότηση για την παιδεία κάθε χρόνο μειώνεται
  • Επιδιώκεται η αυτονομία των σχολείων ως προς το αναλυτικό πρόγραμμα και ως προς το περιεχόμενο των μαθημάτων, στοιχείο που σπάει τον ενιαίο χαρακτήρα της μόρφωσης για όλα τα παιδιά, ιδιαίτερα όταν στο περιεχόμενο θα παρεμβαίνουν χορηγοί, δημιουργώντας σχολεία πολλών ταχυτήτων
  • Μεταφέρεται η ευθύνη των καλών ή κακών «μαθησιακών αποτελεσμάτων» των σχολείων αλλά και της σχολικής διαρροής αποκλειστικά στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες που διαμορφώνει η ίδια η κυβερνητική πολιτική
  • Επιδιώκεται, επί της ουίσας η κατηγοριοποίηση σχολικών μονάδων, η ταξική τους διαφοροποίηση και η υποβάθμιση πολλών εξ αυτών
  • Ενισχύεται με υπερεξουσίες ο ρόλος του Διευθυντή της σχολικής μονάδας, για να προχωρήσουν τα παραπάνω, ενώ ταυτόχρονα υποβαθμίζεται ο ρόλος του Συλλόγου Διδασκόντων, με την εφαρμογή του νόμου 4823/2021

 

Δεν μπορούμε να υπηρετήσουμε τη συγκεκριμένη θέση γιατί αντιβαίνει με τη δική μας αντίληψη για ένα ενιαίο δημόσιο δωρεάν σχολείο που θα υπηρετεί τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας.

 

Άμφισσα, 11/11/2021                                                                         Οι δηλούσες

Καλαντζάκου Γεωργία ΠΕ23

Μαλάκη Αγγελική ΠΕ03

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Συνειδητά ο δήμος Δελφών «κρεμάει» τα έργα

Δεν έχει τέλος η κακοποιητική συμπεριφορά του δήμου Δελφών απέναντι σε έργα που έχουν σχεδ…