Home Π.Ε. Φωκίδας Έρχεται το Ψηφιακό Περίπτερο της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας
Π.Ε. Φωκίδας - 4 Ιανουαρίου, 2021

Έρχεται το Ψηφιακό Περίπτερο της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας θέλοντας να ενισχύσει την προβολή των επιχειρήσεων όλων των κλάδων που δραστηριοποιούνται εντός των γεωγραφικών της ορίων, σκοπεύει να δημιουργήσει ένα ψηφιακό μοντέλο περιπτέρου που θα βασίζεται στην προσομοίωση ενός Εκθεσιακού Κέντρου.

Θα γίνεται διαχωρισμός σύμφωνα με τον κλάδο δραστηριότητας, και οι διαδικτυακοί επισκέπτες θα μπορούν να περιηγηθούν και να γνωρίσουν τα υψηλής ποιότητας προϊόντα που θα εκθέτονται. Πιο συγκεκριμένα, θα υπάρχουν ενότητες:

– με τα προϊόντα του αγροδιατροφικού κλάδου

– με προϊόντα του κλάδου κατασκευών

– με συλλόγους και φορείς που ανήκουν στον πολιτιστικό κλάδο και την τοπική παράδοση

– με προϊόντα οποιουδήποτε κλάδου που θα εμπλουτίζεται η βάση δεδομένων της Περιφέρειας

 

Μέσω του ψηφιακού περιπτέρου θα επιτυγχάνεται η διαρκής προβολή των στερεοελλαδίτικων προϊόντων απ΄ όλους τους κλάδους που προαναφέρθηκαν. Δεν θα γίνεται πώληση μέσω του ψηφιακού περιπτέρου. Κάθε εταιρεία, παραγωγός, σύλλογος, φορέας θα έχει καταχωρημένα τα δικά του στοιχεία επικοινωνίας και τη δικιά του ιστοσελίδα προκειμένου ο διαδικτυακός επισκέπτης που ενδιαφέρεται να έρθει σε επαφή.

Η ιδέα του ψηφιακού περιπτέρου φαντάζει σαν ένα μεγάλο κατάστημα Super Market/Εμπορικό Κέντρο, όπου στα ράφια του θα εκτίθενται τα προϊόντα απ΄ όλους τους κλάδους. Ο διαδικτυακός επισκέπτης θα μπορεί να περιηγείται στο ψηφιακό περίπτερο σαν να περιφέρεται σε ένα μεγάλο Εμπορικό Κέντρο και θα καθοδηγείται από τις ταμπέλες όπου θα μπορεί να βρίσκει τα προϊόντα ανά κατηγορία (π.χ. είδος προϊόντος, τόπος παραγωγής). Κάθε προϊόν με την ευθύνη της εταιρείας, του παραγωγού και του εκάστοτε υπευθύνου θα έχει την απαραίτητη περιγραφή και τα στοιχεία που θα παραπέμπουν τον επισκέπτη στις πληροφορίες που θα επιθυμεί να αποκτήσει. Αξίζει να δοθεί έμφαση και στο πολιτιστικό κομμάτι του ψηφιακού περιπτέρου. Ο διαδικτυακός επισκέπτης θα μπορεί να περιηγηθεί την κάθε γωνιά της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και να γνωρίσει καλύτερα την πλούσια ιστορία του τόπου, μέσω του διαδραστικού χάρτη με όλους τους αρχαιολογικούς χώρους και σημεία αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, με όλα τα μνημεία και τους χώρους με πολιτισμικό και ιστορικό ενδιαφέρον της Περιφέρειας. Ενδεχομένως για αυτή την προσπάθεια να χρειαστεί να συμπλεύσουν όλοι οι Δήμοι και Φορείς της Περιφέρειας έχοντας ως κοινό στόχο την ανάδειξη της Στερεάς Ελλάδας.

Ο διαδικτυακός επισκέπτης κατά την περιήγησή του στο ψηφιακό μοντέλο περιπτέρου, θα συναντά σταθμούς πληροφόρησης, μέσα από τους οποίους θα επιλέγει τι τον ενδιαφέρει να επισκεφθεί με την πιο άμεση και ταχύτερη επεξεργασία των δεδομένων που επιθυμεί να συλλέξει.

Όλα τα δεδομένα που θα εισάγονται θα ελέγχονται για την εγκυρότητά τους από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και τους αρμόδιους φορείς της, προκειμένου η πληροφορία που θα παρέχεται προς τους επισκέπτες να είναι αξιόπιστη και χρήσιμη. Θα επικαιροποιείται σε συνεχή και σταθερή βάση και θα εμπλουτίζεται.

 

Αξίζει να αναφερθεί, πως το ψηφιακό αυτό μοντέλο θα αποτελέσει πόλος έλξης για τους υποψήφιους αγοραστές που θα προέρχονται είτε από την εγχώρια αγορά, είτε από αγορές εξωτερικού. Προβλέπεται για τον οποιονδήποτε επιθυμεί την στοχευμένη και εξειδικευμένη επαφή, να στέλνει την αίτηση προς την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας με τα απαραίτητα στοιχεία του για την διασταύρωση των στοιχείων του και την καταχώρησή του στη βάση δεδομένων των αγοραστών. Έπειτα θα μπορεί άμεσα να έρθει σε επαφή με τις εταιρείες που θα μπορούν να του παρέχουν τα προϊόντα που ο ίδιος αναζητεί, έχοντας πρόσβαση στη λίστα με τα στοιχεία επικοινωνίας.

 

Η δημιουργία του ψηφιακού περιπτέρου θα βελτιώσει τις παρεχόμενες ηλεκτρονικές υπηρεσίες της και θα έχει τους εξής στόχους:

-Πρωτοτυπία και καινοτομία της Περιφέρειας, αφού θα είναι η μόνη περιφέρεια που θα επιχειρήσει να το εισαγάγει σαν μοντέλο στήριξης και ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας.

-Ώθηση για εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων και την ψηφιακή αναβάθμισή τους (π.χ. ιστοσελίδα, ψηφιακό κατάστημα).

-Ώθηση στις επιχειρήσεις για βελτίωση των προϊόντων τους (π.χ. συσκευασία), μέσω της υγιούς ανταγωνιστικότητας.

-Ενίσχυση της προβολής και διαφήμισης των παραγόμενων προϊόντων και υπηρεσιών της Περιφέρειας.

-Ανάδειξη των αρχαιολογιών και ιστορικών χώρων της Περιφέρειας.

-Δημιουργία βάσης δεδομένων με αγοραστές στερεοελλαδίτικων προϊόντων και διεύρυνση του δικτύου αγορών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Στον πρόεδρο του ΤΟΕΒ απευθύνεται ο Ν. Τοπούζης – Επιστολή κόλαφος για Δ.Παρασκευά

Στον πρόεδρο του ΤΟΕΒ απευθύνεται ο Ν. Τοπούζης Επιστολή κόλαφος για Δ.Παρασκευά -Τον κατη…