Home Δήμος Δωρίδας Οι αντιδήμαρχοι της Δωρίδας και οι αρμοδιότητές τους
Δήμος Δωρίδας - 4 Σεπτεμβρίου, 2019

Οι αντιδήμαρχοι της Δωρίδας και οι αρμοδιότητές τους

Στον Αντιδήμαρχο κ. Μαυρομμάτη Εμμανουήλ:

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ

Της Δημοτικής Ενότητας Λιδωρικίου με αρμοδιότητες και ευθύνη:

1.       Την λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα,

2.       Την Μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα,

3.       Συντήρηση δημοτικών κτιρίων,

4.       Την υπογραφή βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας (άρθρου 279 του Ν. 3463/2006) και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας,

5.       Την συνεργασία με τους Προέδρους τα Μέλη και τους Εκπροσώπους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους,

6.       Την εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων εντός του Δημοτικού καταστήματος,

7.       Τον έλεγχο τήρησης του ωραρίου προσέλευσης και αποχώρησης, των υπαλλήλων του Δήμου που υπηρετούν στη Δημοτική Ενότητα, τη σύμφωνη γνώμη του για τη χορήγηση αδειών με ή χωρίς αποδοχές, έλεγχο τήρησης των δικαιουμένων ημερών των κανονικών αδειών, καθώς και έλεγχο των πάσης φύσεως αδειών του προσωπικού.

8.       Την ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

1.       Εποπτεία και έλεγχο  της Δημοτικής Αστυνόμευσης,

2.       Συντήρηση των δημοτικών δρόμων,

3.       Εποπτεία και έλεγχο της Τεχνικής Υπηρεσίας και ειδικότερα:

       7.1 Μελετών και τεχνικών έργων,

       7.2 Εγκαταστάσεων,

       7.3 Κυκλοφοριακού σχεδιασμού και σήμανσης,

4.       Υπογραφή μετακίνησης εντός και εκτός έδρας των Μηχανικών της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου,

5.       Τη συντήρηση των δικτύων ύδρευσης  σε όλες τις Κοινότητες του Δήμου

6.       Τον έλεγχο ποιότητας του πόσιμου νερού (χημικές, μικροβιολογικές και λοιπές αναλύσεις), σε όλες τις Κοινότητες του Δήμου,

7.       Την εκπροσώπηση του Δήμου στο σύνδεσμο των σφαγείων και τον έλεγχο για την καλή λειτουργία τους,

8.       Τέλεση πολιτικών γάμων,

9.       Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,

10.   Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων,

11.   Συνεργασία με τους Προέδρους τα Μέλη και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων όλου του Δήμου για θέματα των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων του,

 Στον Αντιδήμαρχο κ. Παλασκώνη Κωνσταντίνο:

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ

Της Δημοτικής Ενότητας Βαρδουσίων με αρμοδιότητες και ευθύνη:

1.       Την λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα,

2.       Την Μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα,

3.       Συντήρηση δημοτικών κτιρίων,

4.       Την υπογραφή βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας (άρθρου 279 του Ν. 3463/2006) και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας,

5.       Την συνεργασία με τους Προέδρους τα Μέλη και τους Εκπροσώπους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους,

6.       Την εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων εντός του Δημοτικού καταστήματος,

7.       Τον έλεγχο τήρησης του ωραρίου προσέλευσης και αποχώρησης, των υπαλλήλων του Δήμου που υπηρετούν στη Δημοτική Ενότητα, τη σύμφωνη γνώμη του για τη χορήγηση αδειών με ή χωρίς αποδοχές, έλεγχο τήρησης των δικαιουμένων ημερών των κανονικών αδειών, καθώς και έλεγχο των πάσης φύσεως αδειών του προσωπικού.

8.       Την ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

1.       Πολιτικής Προστασίας,

2.       Διαχείρισης οχημάτων και μηχανημάτων έργων,

3.       Εποπτεία του Γραφείου Κίνησης οχημάτων και μηχανημάτων έργων,

4.       Συντήρησης των αγροτικών δρόμων,

5.       Γεωργικού σχεδιασμού και υποδομών,

6.       Κτηνοτροφικού σχεδιασμού και υποδομών,

7.       Αλιευτικού σχεδιασμού και υποδομών,

8.       Μεταφορών και ειδικότερα αδειοδοτήσεις σχετικά με τον τομέα των μεταφορών και συγκοινωνιών,

9.       Τέλεση πολιτικών γάμων,

10.   Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του,

11.   Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων,

12.   Συνεργασία με τους Προέδρους τα Μέλη και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων όλου του Δήμου για θέματα των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων του,

Στον Αντιδήμαρχο Πολίτη Σταύρο: 

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ

Της Δημοτικής Ενότητας Τολοφώνος με αρμοδιότητες και ευθύνη:

1.       Την λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα,

2.       Την Μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα,

3.       Τη συντήρηση δημοτικών κτιρίων,

4.       Τις ενέρ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Απόλυτη προτεραιότητα για την ΕΥΔΑΠ το καθαρό και ποιοτικό νερό σε ένα περιβάλλον προκλήσεων

Απόλυτη προτεραιότητα για την ΕΥΔΑΠ το καθαρό και ποιοτικό νερό σε ένα περιβάλλον προκλήσε…