Home Δήμος Δωρίδας Μερικές πικρές κουβέντες για ένα χρήσιμο και αναγκαίο έργο Εκείνοι που θέλουν, πράττουν!

Μερικές πικρές κουβέντες για ένα χρήσιμο και αναγκαίο έργο Εκείνοι που θέλουν, πράττουν!

Μερικές πικρές κουβέντες για ένα χρήσιμο και αναγκαίο έργο

Εκείνοι που θέλουν, πράττουν!

 

Στο σημερινό μας φύλλο, ο γνωστός από την ενασχόλησή του με τα κοινά, συμπολίτης μας κ. Λεωνίδας Φάκος, επανέρχεται για ακόμη μια φορά στην αναγκαιότητα ολοκλήρωσης του οδικού έργου Άμφισσα – Λιδωρίκι. Αν και είναι ένα από τα χρησιμότερα έργα διασύνδεσης των δυο δήμων και άρσης της τριαδικότητας της Φωκίδας, δεν έχει τύχει, από ένα σημείο και μετά, της ανάλογης προσοχής από την Περιφέρεια. Έχει όμως ιδιαίτερη αξία να θυμηθούμε την πορεία του έργου από την εκκίνησή του.

Το πρώτο τμήμα του δρόμου έρχεται από το μακρινό παρελθόν, όταν ο Δημήτρης Θάνος ήταν βουλευτής Φωκίδας, ο Απόστολος Καραχάλιος νομάρχης και ο Νίκος Φουσέκης δήμαρχος Άμφισσας. Ο κ.Θάνος θεωρούσε ότι το έργο είναι αναγκαίο για την ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών και φρόντισε να εξασφαλίσει πίστωση. Η νομαρχία με τον κ. Καραχάλιο το υποστήριξε, ενώ αντιθέτως σημαντικό μέρος των κατοίκων της Αγίας Ευθυμίας ετοιμαζόταν να καταλάβει το δρόμο για να μην πέσουν οι δυναμίτες που θα τον κατέστρεφαν για να ξεκινήσει το έργο. Λέγεται μάλιστα ότι είχαν την ανοχή του τότε Δημάρχου κ. Φουσέκη. Το σχέδιο της κατάληψης διέρρευσε και ο εργολάβος με την προτροπή του Βουλευτή έκοψε το δρόμο νύχτα, πριν προλάβουν το πρωί να καταλάβουν το οδόστρωμα. Έτσι, έληξε άδοξα η «Μέγα Επανάσταση» και οι μεγάλοι επαναστάτες δεν κατάφεραν να μπλοκάρουν ένα έργο που αποδείχθηκε όχι μόνο ωφέλιμο, αλλά σωτήριο, αφού το χώμα δημιουργεί συχνά καθιζήσεις, με αποτέλεσμα, αν ήταν στενός όπως πριν να θρηνούμε κάθε λίγο συμπολίτες μας. 

Εδώ πρέπει να διευκρινίσουμε ότι εκείνο το πρώτο κομμάτι, που εκτελέστηκε σε χρόνο ρεκόρ, ήταν το πιο δύσκολο και με τα πιο βαριά τεχνικά. Εξάλλου, είναι το μόνο που έχει στοά. Εντούτοις κατασκευάστηκε σε χρόνο ρεκόρ και δε δημιουργήθηκε κανένα άλλο πρόβλημα. Τους μήνες μάλιστα που κράτησε η κατασκευή του, η κίνηση προς Αγία Ευθυμία γινόταν από Τριταία. Η ταλαιπωρία των κατοίκων όμως άξιζε τον κόπο, αφού το αποτέλεσμα τους δικαίωσε. 

Στη δεύτερη φάση του έργου άλλαξαν εν μέρει τα πρόσωπα. Ο κ. Φουσέκης είχε γίνει νομάρχης και πλέον είχε στη δικαιοδοσία και ευθύνη του το δρόμο. Βουλευτής ήταν ο σημερινός κ. Γιάννης Μπούγας. Δυστυχώς η δεύτερη φάση αποδείχθηκε πολύ πιο προβληματική και χρονοβόρα. Αποκορύφωμα ήταν να εγκαταλείψει την εργολαβία ο ανάδοχος και να πάει σε νέα, ενώ το έργο χάθηκε από το Β ΠΕΠ, όπως και το κτίριο του Πανεπιστημίου. Η Β φάση εκτελέστηκε επί ημερών της κ. Γιώτας Γαζή και του κ.Κλέαρχου Περγαντά στην περιφέρεια. Βουλευτής ήταν η κ. Αφροδίτη Παπαθανάση. 

Η Γ φάση εγκαταλήφθηκε τελείως. Από τη μέρα που ανέλαβε την περιφέρεια ο κ.Κώστας Μπακογιάννης, μέχρι και τώρα που ετοιμάζεται να την παραδώσει το δίδυμο Σπανός – Δελμούζος δεν έχει σημειωθεί ουδεμία πρόοδος. Το μόνο που κατά καιρούς έχουμε δει, είναι αραιά και που, σε δελτία τύπου το τίτλο «Τσακόρεμα». Τα έργα όμως δε γίνονται με τίτλους, ούτε με πυροτεχνήματα. Αυτοί που ήθελαν το έκαναν! Αυτοί που δε θέλουν μηρυκάζουν! 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Απόλυτη προτεραιότητα για την ΕΥΔΑΠ το καθαρό και ποιοτικό νερό σε ένα περιβάλλον προκλήσεων

Απόλυτη προτεραιότητα για την ΕΥΔΑΠ το καθαρό και ποιοτικό νερό σε ένα περιβάλλον προκλήσε…