Home Κοινωνικοί φορείς Διαμαρτυρία για την υποβάθμιση της Σχολικής Μονάδας του Δημοτικού Σχολείου Λιδωρικίου
Κοινωνικοί φορείς - 10 Απριλίου, 2013

Διαμαρτυρία για την υποβάθμιση της Σχολικής Μονάδας του Δημοτικού Σχολείου Λιδωρικίου

Προ ημερήσιας διάταξης ζητά να τεθεί στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο Δωρίδας, το θέμα της υποβάθμισης της Σχολικής Μονάδας του Δημοτικού Σχολείου Λιδωρικίου, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου.

 Αναλυτικότερα η επιστολή του Συλλόγου έχει ως εξής:

Κύριε Πρόεδρε, κύριοι Δημοτικοί Σύμβουλοι,
σας γνωρίζουμε ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Λιδωρικίου, συνεδρίασε εκτάκτως την Τρίτη 9/4/2013 μετά την πληροφόρηση που είχε από το Σύλλογο Δασκάλων και Νηπιαγωγών Δωρίδος, για τις επικείμενες συγχωνεύσεις – καταργήσεις – υποβαθμίσεις Σχολικών Μονάδων Δωρίδας και πήρε απόφαση να καταθέσει στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Δωρίδος το παρόν με θέμα ως αναφέρεται πιο πάνω.
Ζητάμε όπως φέρετε προ ημερήσιας διατάξεως το θέμα « Διαμαρτυρία για την υποβάθμιση της Σχολικής Μονάδας του Δημοτικού Σχολείου Λιδωρικίου » αφού το Υπουργείο παιδείας και μετά το σαρωτικό κύμα καταργήσεων, υποβιβασμών και συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων που εμπνεύστηκε και πραγματοποίησε η προηγούμενη Υπουργός κ. Άννα Διαμαντοπούλου, είναι πλέον ξεκάθαρο ότι στο σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας υπάρχει νέος γύρος υποβάθμισης της δημόσιας δωρεάν παιδείας με την κατάργηση οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών με πρόσχημα τον εξορθολογισμό του συστήματος. Σήμερα με το υπ’ αριθ. 44506/Δ4/2-4-2013 έγγραφο του Υπ. Αιθ. Π.Α. το οποίο λέει ότι από ελέγχους που έχουν διεξαχθεί μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος (SARVEY) έχει διαπιστωθεί δυσαναλογία μεταξύ μαθητικού δυναμικού και οργανικών θέσεων και ότι έχουν αποσταλεί πίνακες δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων για μεταβολές στις περιοχές της Φωκίδας.
Το Υπ. Παιδείας οφείλει να εξετάσει με ιδιαίτερη σοβαρότητα τις ειδικές συνθήκες κάθε σχολικής μονάδας όπως : η δυσκολία προσβασιμότητας ιδίως κατά τους χειμερινούς μήνες, η πολυπολιτισμικότητα των τάξεων που καθιστά δυσκολότερη την αφομοίωση της προκαθορισμένης από το Υπουργείο ύλης κ.λ.π. Όπως καταλαβαίνετε η παροχή μορφωτικών αγαθών από το σχολείο, προϋποθέτει και την ανάλογη υποστήριξη από πλευράς οργανικότητας.
Η ομάδα του Υπουργείου που εκπόνησε και κατέθεσε την  πρόταση υποβιβασμού των σχολικών μονάδων, όπως και την εφαρμογή των καινοτόμων μεθόδων που δημιουργούν αυξημένες ανάγκες, δεν έχουν λάβει υπόψη τους όλα τα παραπάνω προβλήματα και στηρίζονται μόνο σε αυστηρά αριθμητικά κριτήρια. Μια τέτοια απόφαση όμως θα έχει ως αποτέλεσμα την ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση της ήδη ελλιπούς παρεχόμενης εκπαίδευσης στα παιδιά μας. Επίσης, ο υποβιβασμός των σχολικών μονάδων της Α/βάθμιας εκπαίδευσης σημαίνει μοίρασμα του εκπαιδευτικού χρόνου. Στα πολυθέσια σχολεία τα παιδιά διδάσκονται χρήση Η/Υ, ξένη γλώσσα, μουσική, θεατρική αγωγή κ.λ.π., μαθήματα που ήδη απουσιάζουν από το εξαθέσιο δημοτικό μας σχολείο και φυσικά δεν θα ενταχθούν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα των ολιγοθέσιων.
Κύριοι, διαμαρτυρόμαστε έντονα και αντιστεκόμαστε σε αυτή την υποβάθμιση, καθώς τα παιδιά μας δεν πρέπει να υπολογίζονται σαν νούμερα κάποιας στατιστικής μελέτης  λαμβάνοντας μάλιστα υπόψη τις ιδιαιτερότητες της περιοχής μας, όπως : οι μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις, ενός προβληματικού και επικίνδυνου οδικού δικτύου, η προβληματική συγκοινωνιακή κάλυψη και οι άσχημες καιρικές συνθήκες του χειμώνα.
Κύριοι, κλείνοντας θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να μας συμπαρασταθείτε εμπράκτως σε αυτή την προσπάθειά μας να αποφύγουμε την υποβάθμιση της σχολικής μονάδας, καθώς αυτό θα έχει συνέπεια την υποβάθμιση όλης της τοπικής κοινωνίας αφού τα παιδιά μας είναι το μέλλον αυτού του τόπου.   

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Λαμπάδα για το βαφτιστήρι

Η γιορτή του Πάσχα πλησιάζει και όλοι αναμένουν από τον νονό τους το δώρο της λαμπάδας, πο…