Προσωρινός ανάδοχος του Μπράλος -Άμφισσα η εταιρία ΑΒΑΞ
Δεν έκανε ένσταση ο αρχικός μειοδότηςMC SpA – ΙΝΤΕΡΚΑΤ Α.Ε (Όμιλος Παπαϊωάννου) . – ΤΕΚΑΛ Α.Ε
Επόμενο βήμα ο έλεγχος από το ελεγκτικό συνέδριο και αν όλα πάνε καλά στη συνέχεια ξεκινά το έργο με ορίζοντα παράδοσης τους 54 μήνες και συνολικό προυπολογισμό 285,5 εκατ. ευρω
Μετά την οριστική απόφαση του αρχικού μειοδότη CMC SpA – ΙΝΤΕΡΚΑΤ Α.Ε (Όμιλος Παπαϊωάννου) . – ΤΕΚΑΛ Α.Ε να μην προχωρήσει σε ένσταση κατά της απόφασης της αρμόδιας επιτροπής του υπουργείου , που έκρινε ότι δεν έχει όλα τα κατά νόμο στοιχεία για να τρέξει το έργο «Οδικό τμήμα Μπράλος – Άμφισσα» , προσωρινός ανάδοχος αναδείχτηκε η εταιρία ΑΒΑΞ με συνολική έκπτωση 10,1%.
Πλέον, απομένει ο έλεγχος νομιμότητας του προσωρινού μειοδότη από το ελεγκτικό συνέδριο και αν όλα πάνε καλά στην συνέχεια η ανάδοχος εταιρία θα κληθεί να υπογράψει τις απαραίτητες συμβάσεις προκειμένου να ξεκινήσει το έργο, προϋπολογισμού 285,5 εκατ. ευρώ.
Να υπενθυμίσουμε ότι πρόκειται για ένα δρόμο συνολικού μήκους περίπου 25 χλμ, ότι αποτελεί . τμήμα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο που με την ολοκλήρωσή του θα συρρικνώσει στο ήμισυ τον χρόνο ταξιδιού από Λαμία για Πάτρα και ότι σύμφωνα με τη διακήρυξη ο ανάδοχος θα πρέπει να το έχει παραδώσει 54 μήνες μετά τις υπογραφές
Τα δύο τμήματα του έργου:
-1ο Υποτµήµα: Μπράλος – Αρχή παράκαµψης Γραβιάς (Χ.Θ. 0+000 – Χ.Θ. 7+300)
-2ο Υποτµήµα: Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη (δεν περιλαμβάνεται) – Άµφισσα (Χ.Θ. 14+000 – Χ.Θ. 30+700).
Στην εν λόγω σύμβαση περιλαμβάνεται ειδικότερα η κατασκευή 6 ισόπεδων κόμβων, δικτύου παράλληλων και κάθετων δευτερευουσών οδών για τη σύνδεση με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο και την εξυπηρέτηση των παρόδιων χρήσεων καθώς και η εκτέλεση των κάθε είδους χωματουργικών έργων, τεχνικών έργων (οχετών, γεφυρών, τοίχων, 2 σηράγγων, κρασπεδορείθρων, πλακοστρώσεων κλπ.), έργων οπλισμένης γης, οδοστρωσίας, ασφαλτικών, σήμανσης (κατακόρυφης, οριζόντιας), ασφάλισης, περίφραξης των οδικών έργων, αποχέτευσης-αποστράγγισης, ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων (οδοφωτισμός υπαίθριων έργων, εγκαταστάσεις υπόγειων έργων), κλπ.
Για τη σπουδαιότητα του συνολικού έργου είχε κάνει αναφορά πρόσφατα και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, αναφέροντας ότι ο διαγώνιος οδικός άξονας «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο» αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του Ε65, συνδέοντας ΠΑΘΕ με την Ιονία Οδό φέρνοντας πιο κοντά τη νοτιοδυτική Ελλάδα με την Κεντρική Στερεά, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία.
Στο Μαραθιά Δωρίδας: Βγήκαν μαχαίρια για το λογαριασμό
Στο Μαραθιά Δωρίδας Βγήκαν μαχαίρια για το λογαριασμό Απίστευτο και όμως αληθινό. Ο λογαρι…