Home Δήμος Δωρίδας Η Δωρίδα «ταξιδεύει» για δεύτερη φορά με το Αττικό Μετρό.

Η Δωρίδα «ταξιδεύει» για δεύτερη φορά με το Αττικό Μετρό.

Με σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δωρίδος, καθορίστηκε ο νέος προγραμματισμός τουριστικής προβολής που αφορά  την καλοκαιρινή περίοδο 2023.

Σύμφωνα με τη σχετική εισήγηση, βασικός στόχος του προγράμματος είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της αποδοτικότερης προβολής του Δήμου και των τουριστικών επιχειρήσεων και η αύξηση του τουρισμού. 

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου τουριστικού μάρκετινγκ αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης, υλοποιώντας συγκεκριμένες ενέργειες, της οργάνωσης προωθητικών ενεργειών και γενικά της χρήσης όλων των απαραίτητων «εργαλείων» προσέγγισης των αγορών – στόχων. 

Στόχος της στρατηγικής προσέγγισης είναι να αναδειχθεί με ολοκληρωμένο τρόπο όλος ο τουριστικός πλούτος της περιοχής. 

Στον παραπάνω σχεδιασμό εντάχθηκε και η δράση με τίτλο «Παραγωγή, τοποθέτηση και προβολή διαφημιστικού μηνύματος στο Μετρό της Αθήνας», που αφορά στην παραγωγή και τοποθέτηση επικάλυψης εσωτερικών διαφημιστικών επιφανειών σε ένα συρμό του μετρό για είκοσι οκτώ (28) ημέρες και παραγωγή και τοποθέτηση επικάλυψης διαφημιστικών όψεων σε τριάντα ένα (31) metropanels σε διάφορους σταθμούς του Μετρό, για  δεκατέσσερις (14)  ημέρες.

Με αφορμή την τουριστική προβολή της Δωρίδας στο Μετρό της Αθήνας, με κεντρικό μήνυμα «Ζήσε την αίγλη της απλότητας….ανακάλυψε τη Δωρίδα», η οποία ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα,  ο  υπεύθυνος για τα προγράμματα τουριστικής προβολής του Δήμου Δωρίδος, Αντιδήμαρχος κ. Δήμος Ταράτσας, δήλωσε:

«Για δεύτερη φορά, η Δωρίδα ‘ταξιδεύει’ με το Αττικό Μετρό. Εικόνες της Δωρίδας, οι ομορφιές του τόπου μας έχουν  πλημμυρίσει ένα συρμό του Μετρό και τους  σταθμούς του.

Πρόκειται για μια  άκρως στοχευμένη προσέγγιση καθώς οι εικόνες από τα χωριά της Δωρίδας μας, προβάλλονται σε πάνω από ένα (1) εκατομμύριο επιβάτες ημερησίως με μέση διάρκεια στάσιμης  προβολής τουλάχιστον 10 λεπτά για τον κάθε επιβάτη, το δε μήνυμα παραπέμπει με σαφήνεια  σε έναν παρθένο οικονομικό προορισμό.  Η διάδραση  όμως της προβολής  με τις σύγχρονες τάσεις  και μέσα του τουριστικού μάρκετινγκ συνεχίζεται, καθώς  κάθε metropanel εντός του συρμού και των αποβάθρων εμπεριέχει   QR CODE παραπομπής στην τουριστική ιστοσελίδα dorida explore του Δήμου μας, μέσω της οποίας παρέχονται στον επιβάτη/λήπτη του μηνύματος απαραίτητες  πληροφορίες για τα τουριστικά αξιοθέατα, την ιστορία του τόπου μας, τα link και τα στοιχεία επικοινωνίας από τις τουριστικές επιχειρήσεις  της περιοχής μας.

Είμαστε σίγουροι ότι μέσα από την προβολή εικόνων στο αναφερόμενο μέσο που αναδεικνύει τη στρατηγική εξωστρέφειας  του Δήμου μας με σαφή αναφορά στα μακροχρόνια οφέλη της τουριστικής μας ανάπτυξης,  πολλοί επιβάτες  θα  επιλέγουν την Δωρίδα ως έναν παρθένο και οικονομικό  προορισμό για τις  διακοπές τους.  Η παρουσία της Δωρίδας στο πλέον πολυσύχναστο μέσο μεταφοράς αποτελεί  μία μόνο από τις δράσεις που εντάσσονται στο πλαίσιο της τουριστικής μας προβολής». 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Στον πρόεδρο του ΤΟΕΒ απευθύνεται ο Ν. Τοπούζης – Επιστολή κόλαφος για Δ.Παρασκευά

Στον πρόεδρο του ΤΟΕΒ απευθύνεται ο Ν. Τοπούζης Επιστολή κόλαφος για Δ.Παρασκευά -Τον κατη…